dere som er

siri01

Elsker forumet
på facebook, hva heter dere a? jeg skjønner ikke hvordan jeg skal finne dere...jeg heter siri lund isaksen jeg[:)]

gunnimor der også tror jeg

gunni, du har jo lagt meg til på facebook[;)][:D]

Kordan får dokker til å søk etter andre folk?! Får bare søk via E-mail adressan æ har lagra på hotmailen... [:@] Super irriteranes, for vil jo gjerne leit etter gamle kjente.. Trodde liksom d va hovedpoenge me dn sia.... [8|]

vet ikke hvordan vi søker etter folk jeg... men jeg er ihvertfall medlem av gruppen "Babyverden"...man kan kanskje søke etter folk her inne via det? Jeg er ihvertfall Tonje Lundervold

Må man ikke ha mailadressa?
Jeg finner dere ikke!

Jeg fant Tonje på "babyverden"![:)]

ORIGINAL: tonje07

vet ikke hvordan vi søker etter folk jeg... men jeg er ihvertfall medlem av gruppen "Babyverden"...man kan kanskje søke etter folk her inne via det? Jeg er ihvertfall Tonje Lundervold

Vi skulle jo nesten hatt en gruppe som het: BV - Født i februar`07... Ser de har en for januar gjengen!!

ORIGINAL: KaKe

ORIGINAL: tonje07

Vi skulle jo nesten hatt en gruppe som het: BV - Født i februar`07... Ser de har en for januar gjengen!!

JA!! Genialt forslag... [;)]

Jeg lagde en inne på BV...

Jeg har nettopp lagd en egen gruppe for født i februar 2007 [:D]

jeg og.. [:D]
Hvor er din? Finner den ikke...[8|]

ORIGINAL: Tusull

Jeg fant den Kake laga jeg, og meldte meg inn der [:D]

Hvor er den?

Så kult!! går inn og sjekker nå [:D]

Back
Topp