Dere som er venter nr to eller tre....

Jg er større nå enn sist, mere luft, kan synlig se en kul nederst, kan ikke huske jeg var det med nr 1 så tidlig. Så ja er forandring.

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Ikke kul men utover mage Hehe , særlig om kvelden:)

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Venter nr 2. Fikk kjempeoppblåst mage ganske fort.. og har det fortsatt. Har ingen bukser som passer lengre..får de seriøst ikke igjen..er 6+2 og har allerede gått opp 2 kg...høres flott ut. Sist ble det slik rundt uke 10, og begynte ikke legge på meg før uke 32!!!!

Venter nr 2 nå. Fikk fort mage med nr.1 men ikke så fort som nå.

Foreløpig har jeg ikke merket noe :P (nr 2 her). Men hvis det jeg tror stemmer så er jeg bare snart 6 uker :P

Her er det egentlig ikke så vanskelig å se at jeg er gravid :P Er vel mest oppblåst ja, men regner med magen kommer ganske raskt denne gangen, siden jeg gikk gravid til uke 30 mai i fjor, ikke så lenge siden magen var stor sist :)

Jeg venter nr to og er veldg oppblåst, det var jeg sist også, men denne gangen klarer jeg å holde den mer inn enn sist. Klarer nok å skjule magen mye lenger denne gangen. Har kanskje noe med at jeg spiser mindre drittmat denne gangen og trener mer, sist så var det nok litt ekstra kilo som kom tidlig som fikk ei på jobben til å spørre om jeg var gravid i uke 9. Selve babymagen kommer vel ikke før etter uke 12 uansett, selv om man har vært gravid tidligere eller ikke. Er bare luft som skaper mage så tidlig :-)

Venter nr 3. Er i permisjonstiden og lillegutt er bare 6 mnd og jeg er gravid igjen. Merker magen godt, tar på meg vide gensere og håper ingen får mistanke enda ;) Vi har bestemt oss for å holde tett om det lenge.

Venter nr 2 og har ikke merket noe med maten enda. Den har "litt å gå på fra før av". Hehe.
Men sist fikk jeg stor mage tidlig syntes jeg.

Når jeg gikk med nr 1 fikk jeg mage veldig sent, med nr 2 kunne jeg ikke skjule graviditeten i uke 12. Med nr 3 kom magen tidlig men ikke fult så tidlig som med nr 2. Denne gangen har ikke magen begynt å komme enda, er oppblåst visse tider av døgnet men ikke mer enn det.

Nr 4 her. Magen viser ikke ennå. Håper jeg kan gå i vanlige klær en stund til.

Venter nr 3. Er adskillig mer oppblåst nå enn noen av de andre gangene jeg har vært gravid (6. gang nå). Ingen kul ellers på magen riktig enda

Back
Topp