Dere som er veldig kvalme

nei, tok et par egendager for et par uker siden for å komme meg litt.
nå virker det som det roer seg litt med kvalmen, håperhåper!!

Har vært sykemeldt i litt over 2 uker nå, men skal prøve meg tilbake igjen på jobb denne uken. Håper jeg klarer å holde ut!

Jeg jobber, men må styre unna enkelte oppdrag på jobb.. Jobber i helsesektoren. Har faktisk hjulpet å kjøre bil på jobb(kjører hele tiden), for da har tankene måttet være på veien.

er ikke i fast jobb men har eller ikke kunne dratt på jobb.

jeg har jobbet fullt til no, hjemme i går og i dag. fikk en time til legen i dag, kjempesur ho i resepsjonen. sa det er helt vanlig å kaste opp. vet jo det, men jeg må vel få lov å være sliten forde! kaster opp masse, og en dag kon det opp litt blod også. sikkert ikke farlig, men ekkelt forde.

Da jeg gikk med Oliver ¨så spydde jeg fra begynnelsen og fram til jeg var ca 4 mnd på vei,men sykemeldte meg gjorde jeg ikke [:)] Jeg ble sykemeldt pga bekkene på slutten kunne jeg nesten ikke gå.

Sykemeldt,har ingenting å gi på jobb som hjelpepleier..men håper det snart blir bedre,vil jo jobbe[:)]

Jeg er sykemeldt men jobber 2-3 timer hver dag, det fungerer veldig bra nå. [:)]

Trøsteklem til alle som er så dårlige at de ikke kan være på jobb!

Nei, jeg jobber fullt. Har ferie om to uker, så holder ut til da. [:)]

ORIGINAL: audreybee

Jeg jobber med pasienter og har maaaaasssseeee møter. Jobber 100%, og måtte holde meg hjemme i dag. Hadde 5 møter i går, og satt og gulpa og brakk meg gjennom alle. Det går bare ikke.

Lurer på hva du jobber med/som Tiiine, siden det funket for deg å gå på jobb og spy i 4 mnd...? Imponerende at du klarte finne styrke til det, ja. :)

Ser ikke helt for meg at jeg klarer det, selv om jeg absolutt ikke ser på kvalme og graviditet som en grunn til å få sykemelding av legen min.
Og kjenner jeg henne rett synes ikke hun heller det. :)

Jeg var kundekonsulent da, snakket med kunder over tlf og face to face [:)]

Back
Topp