Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå.. På felleskatalogen står det at phenergan ikke skal tas av gravide, men da er det kanskje håp for meg likevel da? Skal snakke med legen om å få noe asap.Jeg fikk kvalmestillende som heter Phenergan, hjalp veldig på meg Nå spiser jeg igjen og kan være.normal igjen Prøv det ut
Får ikke gjort noe som helst her heller. Hadde det ikke slik i forrige svangerskap, så jeg er helt satt ut. Stakkars jenta vår som ikke skjønner hva som har skjedd med mamma..Akkurat det samme her. Hver dusj er en seier Og huset ser ikke ut...med to små på 2 og 3 år er det ikke så praktisk, men spyr stort sett hver gang jeg prøver å gjøre noe...
Åh? Hmm, rart! Men tror nok ikke legen hadde gitt meg den medisinen viss den ikke var bra for babyen i magen. Så snakk med legen din du, håper du får noe som hjelper deg. Ikke godt å gå slik..Ååå.. På felleskatalogen står det at phenergan ikke skal tas av gravide, men da er det kanskje håp for meg likevel da? Skal snakke med legen om å få noe asap.
Ja det fungerer veldig bra, og hvilt ut får jeg hvertfall gjort hahaPhenergan er helt vanlig å gi til gravide. Jeg fikk det av Ullevål i starten av forrige svangerskap og av riksen den siste uka før fødsel. Fikk det først mot kvalme, og deretter for å få hvilt ut.
Jeg forsøkte postafen i går (etter avtale med lege) hadde ingen effekt... ble verken trøtt eller kvitt kvalmenHei dere, jeg leser at mange blir svært trøtte at phenergan, og at postafen ikke er like sløvende.
Noen som har prøvd begge? Noen erfaringer?
Æsj daJeg forsøkte postafen i går (etter avtale med lege) hadde ingen effekt... ble verken trøtt eller kvitt kvalmen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app