Dere som er/var kvalme...

Madoc

Gift med forumet
Lå dere hjemme på sofaen i mange uker, eller klarte dere å opprettholde tilnærmet normalt sosialt liv?

jeg holder meg innendørs...

men er kanskje ikke kvalm av samme årsak som dere [;)]

Sosialt liv var et ikke-tema på mange uker...

de første ukene var det så vidt jeg kom meg til sofaen en gang! men ble littegrann bedre når jeg lærte meg å presse i meg litt mat ofte[:)]
fikk i meg litt ristet loff å hvis jeg spiste det i god tid før jeg egentlig var sulten hjalp det noe[:)]

jeg har vært veeeldig usosial nå i mange uker.. men håper det kommer seg.. skal snart i klubb, to familieselskaper(som skal holdes her for vesla mi..) og kurs på jobben..

Då eg va gravid med nr 1 so budde eg stort sett på badet i 9 mnd.. det seie litt om at eg ikkje hadde noke sosialt liv, kjærlighetslivet va heller ikkje noke å snakke om.. spydde berre gubben såg på meg!
Dinna gangen her er det ikkje fult so gale, flytta ut frå do ette veke 16, men lever no for det meste på sofaen.. besøker ikkje venner eller familie, det orka eg ikkje.. so dei gangane eg snakka med folk e på telefon. Er ikkje vitsi å invitere noken på besøk[:(]

Jeg var midt i eksamenstida,så måtte holde meg skjerpa.. men når jeg ikke holdt på med skolearbeid, så lå jeg.. 3 helt jævlige måneder..

Holdt meg mest i ro hjemme når det sto på som værst.

kastet opp fra klokka 4 om natta til 4 om ettermiddagen og var heeelt sikkert ett skikelig dass å leve sammen med... kikkelig hormonbombe

var helt rart for i de tre andre svangerskap kastet jeg opp en time etter at jeg stod opp i 2 mndr... og det var det

tror jeg hadde 2 dagers fravær (om ikke mindre) på skolen til sammen på et halvt år selv om jeg var kvalm.. gikk ut med strålende karakterer, og ingen visste at jeg var gravid (ut over mine nærmeste i klassen!).[8D] Så ut over at jeg var litt smådau etter skole så var livet mitt stort sett normalt.

Ble ekstra kvalm når jeg stod, og brakk meg hele tiden, reagerte på alle slags lukter. Men tok nå 2 eksamener, og gjorde julegave shopping, og reiste med bil i 7 timer til foreldrene mine for å feire jul... Sååååå....
Men det var veldig i bølgedaler, da vi reiste så langt var jeg 10 uker og hadde en bedre periode. Men så 11,5 uke var jeg skikkelig kvalm igjen

ORIGINAL: Julibaby og meg

Lå for det meste i senga med hodet i ei bøtte.
Møtte ikke venner på veldig mange uker.

Back
Topp