Dere som er unge mødre!

anncita

Forelsket i forumet
Hvordan er barnehagepersonellet med dere?
Merker dere at de behandler dere som om dere er uansvarlige?
Her ringer de meg hver gang jeg har glemt å sende med Adrian noe(skjer ikke så ofte, men lett å glemme om man har dårlig tid eller tror at de allerede er i bhg), som regnbukse eller støvler, selvom de har som han kan låne i barnehagen.
En gang hadde Adrian laget sin egen matboks, tenkte at det var ikke så farlig fordi de fikk varmmat i barnehagen den dagen. Han puttet oppi brødskiver og en skalk uten pålegg.
Og da bestefaren hadde hentet han den dagen hadde de sagt at han bare hadde med seg tørre skiver og at det gikk ikke an. Ble så provosert. De skal alltid ha noe å si liksom..
Selvom de er veldig hyggelig da. Men har irritert meg litt over dette.

ORIGINAL: MammanTilToSmå

Merker ikke noe vi ihvertfall. Alle er så hyggelige og greie så er ikke noe problem for oss

Jeg blir behandlet likt som de andre. [:)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Sikker på at ikke de andre mødrene blir behandlet likt da? [:)]

Tror nok de hadde ringt/sagt ifra om det der til alle mødre... Gamle som unge!
Er selv ung mor og blir behandla som alle andre, om ikke bedre i barnehagen[:)] Har fått skikkelig god kontakt med personalet[:D] 

Her blir faktisk bedre tatt vare på enn de andre mer voksne foreldrene, hehe..
visst det er noe som mangler så sier de så snilt at det er ikke noe problem for de har masse liggende
i barnehagen, på foreldremøter så sitter det alltid en voksen som jobber der med meg å forteller meg litt ekstra om det er noe jeg ikke helt forstår eller har greie på.. + at de ler ikke av meg om jeg kommer med dumme spm.. hehe![:)] [8D]

ORIGINAL: Thats me!

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

men er det ikke vanlig at man blir mint på ting om man glemmer da ?

foreldre trengs ikke å bli påmint om noe man VET skal være der. Og så er det vel noe me dmåten det har blitt tatt opp på!
nettopp..Da føler man at de snakker til deg som at du skulle vært dum.

Jeg har i hvertfall ikke merket noe til det. Eneste jeg er flink å glemme er alle disse arkene, da er de flinke å mase, men det har ingenting å gjøre med at jeg er ung[8D]

Synes de er veldig hyggelige og omgjengelige[:)] Pleier alltid å prate litt med dem når jeg henter og leverer. Føler absolutt jeg blit tatt seriøst av både personellet og de andre foreldrene[;)]

Og jeg er 18, så mange av "tantene" er foreldre til flere av de jeg gikk på skole med + noen av assistentene gikk jeg sammen med[:D]

nei, jeg blir behandlet på akkurat lik måte som de andre foreldrene...

Back
Topp