Dere som er under uke 12

Frøbert2016<3

Elsker forumet
Hvordan er magefølelsen? :) langt igjen til den 12. Uka nå? Hvordan er formen?
 
12 dager igjen til 12 uker og formen e ikke bra! Veldig kvalm og ingen energi. Håper kvalmen snart gir seg....
 
10 uker i dag, kvalm og forkjølet men magefølelsen er på topp
 
11+1 idag og fortsatt ekstremt trøtt :(
 
10+3 og magefølelsen er topp! :D
Sliter mye på kvelden med sure oppstøt og kvalme, syntes ikke alltid graviscon hjelper. Maten syntes jeg ofte er ekkelt, men trykker det i meg!
Håper virkelig dette går over snart :p
 
10+1 :) Magefølelsen er bra den :)
Gleder meg til å komme i 2 trimester da :)

Ikke spesielt kvalm akkurat nå, men innimellom. Brekker meg av ingenting da, og det er ikke likt meg. Veldig slapp og trøtt.
 
10+5 i dag, magefølelsen er på topp :) men skamdårlig!!
Lyst å bli i sengen om dagene, men det lar seg ikkje gjøre med 2 små troll på 1 og 2 år :p haha..
 
11+6 så vi feirer 12 uker med raketter og en god kalkunmiddag :D formen er grei nok, litt hodepine,kort lunte å veldig treg i magen :/
 
10+4 formen er bedre, føler meg ikke gravid så venter med å slå jubelen løs når jeg har vært hos fødselsspesialisten og fått UL når jeg er 13+5 :)
 
11+3, snart 12. Formen er bedre, men kvalmen fortsatt til tider uutholdelig. Hater å være gravid! Bare kvalme og dritt! Lite energi, og blir sykt irritabel av mannen og en energisk mini på 2 år... Dette er siste!! Aldri mere!! Har faktisk gruet meg siden forrige svangerskap , siden jeg visste jeg måtte gjøre det igjen, og var kvalm i 9 mnd sist.
 
Formen er opp og ned men magefølelsen er god og voksende. 12 uker idag hipp hurra!
Godt nyttår
 
11+1, magefølelsen er bra :) er fortsatt veldig trøtt, men kvalmen er nesten helt borte :D
 
jeg er nå i dag 11 uker. Jeg føler meg overhodet ikke gravid, og jeg har ingen magefølelse på hvorvidt dette går bra eller ikke. Jeg er rett og slett for redd for å drømme om noe som helst. Jeg fant en pakke med nesten ikke brukt mamma-tøy på fb, og jeg turte nesten ikke kjøpe det, selvom det var RÅBILLIG, fordi jeg frykter å miste, eller "jinxe" hvis jeg håper for mye..
Men jeg hørte hjertelyd i dag, så det er jo liv der :)

Jeg er veldig trøtt, men kvalmen er mye bedre. Sliter mest om morgenen med meeeeget svimmelhet igrunn
 
11+1 idag❤️ Formen er opp og ned her. En dag er formen helt ok, mens andre dager er jeg forferdelig dårlig form og kvalm. Magefølelsen er god så håper inderlig at den lille holder seg der inne til juli❤️
 
Er 12 uker på mandag så ikke lenge igjen. Trodde formen var på bedringens vei i julen men nå er kvalmen på full fart tilbake. Korsryggen lever sitt eget liv og er trøtt og sliten. Begynner på jobb i morgen etter endt permisjon så spent på hvordan det går. Skal til første kontroll på tirsdag så får høre hva legen sier da
 
Back
Topp