Dere som er ugere også

fano

Gift med forumet
Jeg satt inn egg på tirsdag, har ingen bivirkninger hverken av progynova eller progestan. men etter at jeg gjør mye en dag, går mye, stresser litt så kjenner jeg det ulmer i magen, ikke vondt, men litt uggen. Er det flere som har det sånn? Kan det være en bivirkning av medisinene? Er jo redd for og overbelaste eller gjøre noe jeg ikke skal. Stikker liksom litt nedentil. Mange rare følelser man kjenner i kroppen nå, sikkert mange ting som også har vært der før, men som man da ikke legger merke til. Er litt nyskjerrig på dere andre som ruger om dere har noen ting i samme gate.

Hadde en del småmurringer i magen og rygg her også de første dagene...  + kvalme og veldig trøtt......[:)] 

Da er det ikke bare meg [:D] Vi får håpe det er positive tegn [:D][:D]

yes [:D] syns det går saaaakte jeg, er såååå spent, går helt av skaftet her. kommer sikkert til og prøve og snikteste noen ganger, veit ikke enda[8D]

Hei.
Jeg satte inn egg på onsdag og har de to siste dagene hatt litt smerter nederst i magen. Noen slags stikkinger liksom.... I går var det vondt å strekke seg ut og til tider å gå. Mest sannsynlig fra uthentingen på mandag fikk jeg beskjed om. Ellers er det ikke stort jeg merker enda... Sliten og trøtt, men det er nok normalt etter alt vi har vært gjennom nå...

Jeg også SKAL vente 14dager med testen...

satte jo også inn på tirs...  hadde en 10 sekunders vooondt smerte i underlivet onsdags ettermiddag..  jeg har hatt en del halsbrann, som jeg ikke er vant med å ha, det murrer innimellom..  veldig skiftende mage (løs/hard)..  er så myyye en legger merke til...  og vil jo at alt skal være et positivt tegnt.. hehe

kjenner dagene går tregt ja...  sukk

Back
Topp