Dere som er trøtte

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Når på døgnet er det verst? Siste ettermiddagene har jeg sovet halvtime etter middag... Veldig ulikt meg! Aner ikke hva det skyldes, men tenker jo graviditeten
 
litt ut på dagen og spesielt på kveldene.. har lyst å legge meg når dattra mi legger seg.. kl 19 -19.30

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
11tida, 17tida og 20tida er de værste periodene her...
 
Hele dagen..
Men ekstremt på morraen og etter jobb. MÅ sove en time på sofaen når jeg kommer hjem, hvis ikke sovner jeg på sofaen ca 8, og våkner en gang utpå natta.. Slitsomt, gleder meg til den perioden er over :)
 
Jeg er trøttest på formiddagen (ca 11 - 13) og på ettermiddagen (ca 17 - til jeg legger meg)

Sover ikke noe på ettermiddagen jeg, siden varna skal følges opp på ulike aktiviteter etc, men skulle MER enn gjerne tatt en dupp :-)
 
På ettermiddagen og tidlig kveld merker jeg det mest. Setter jeg meg ned, sovner jeg på et blunk, pleier aldri å være sånn til vanlig..
 
Formidagen på jobb, (13-15) så kommer det igjen etter jeg er kommen hjem i 17 tiden, blir som regel en lur etter middag :-)
 
I dag sov jeg fra 10.30 til ca kl 14... men sliter om natta med oppkast for tida.. så tar vel igjen soving på dagen.. og etter barna har spist middag, rundt barnetv tid... og egentlig resten av kvelden..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hele dagen er ille her. Men får en liten opptur på tidlig kveld rundt klokken nå. Da begynner kvalmen å gi seg, før den starter igjen i 23:00-tiden og varer til rundt 17:30......
 
Jeg er egentlig trøtt hele tiden :p men har en aktiv jobb, så kjenner det bare når jeg setter meg ned. Spesielt i bilen!
 
Jeg er trøttest på formiddagen (ca 11 - 13) og på ettermiddagen (ca 17 - til jeg legger meg)

Sover ikke noe på ettermiddagen jeg, siden varna skal følges opp på ulike aktiviteter etc, men skulle MER enn gjerne tatt en dupp :-)
Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv :) men jeg har ei som er veldig aktiv og veldig mamma jente fortiden :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Hele dagen. Er akkurat som om jeg er helt utslitt hele tiden. Og det hjelper ikke å sove litt her og der :/
 
Back
Topp