Dere som er synske

Molly80

Forumet er livet
.. ser dere alt rotet også, om dere blir bedt om å finne en gjenstand? [:-] [8|]

Ja.. kremt, jeg tenker på mye rart

Haha.. *søta*

ORIGINAL: Tanketrollet

Haha.. *søta*

*rødme*

nja, det spørs[8D]

Men som regel får jeg bare et bilde av gjenstanden, plassen den ligger på liksom[:)]

ORIGINAL: Miss SWAG a lot

nja, det spørs[8D]

Men som regel får jeg bare et bilde av gjenstanden, plassen den ligger på liksom[:)]

Jeg finner ikke lommeboka/pungen min, men vet ikke om jeg tørr spørre noe så rotete som det er her, etter at jeg har hompa på krykker i tre uker [8D] Jepp, jeg er rar![;)]

nja, det spørs[8D]

kan du se hvor det rosa kameraet mitt er da[8D] føler jeg har lett oooooveralt[>:]

ORIGINAL: Molly80

nja, det spørs[8D]

Jeg finner ikke lommeboka/pungen min, men vet ikke om jeg tørr spørre noe så rotete som det er her, etter at jeg har hompa på krykker i tre uker [8D] Jepp, jeg er rar![;)]

Jeg er rett og slett bedriten på å finne ting da[8D]
Jeg kan mye annet, men det er jeg absolutt ikke noe god på, rett og slett... Jeg har sagt fra til sentralbordet på jobben, at om noen ringer til spåtlf for å finne ting, så ikke sett de over til meg[8D]

Men noen ganger stemmer det....Som regel for jeg bare den plassen den som spørr trudde den var[8D]

Så siden jeg er så snill i dag. så skal jeg prøve...

Jeg har en følelse av at du har et hvit bord, som står rett ved et vindu... på det bordet ligger det en del ting... kansje du har noe høy pynt, eller en rotekasse helt ved vinduet?? som det ligger noen blader og/eller papirer foran... for jeg får det for meg at den ligger under de...

andre tanken jeg får inn er at den ligger under pasasjer setet i en eller annen bil...

blander litt de to tingene der, så jeg er veldig usikker her kjenner jeg...

ORIGINAL: lenah

nja, det spørs[8D]

kan du se hvor det rosa kameraet mitt er da[8D] føler jeg har lett oooooveralt[>:]

skapet ved siden av kjøleskapet??

som sagt... jeg suger på dette her altså[8D]

nja, det spørs[8D]

Jeg kan mye annet, men det er jeg absolutt ikke noe god på, rett og slett... Jeg har sagt fra til sentralbordet på jobben, at om noen ringer til spåtlf for å finne ting, så ikke sett de over til meg[8D]

Men noen ganger stemmer det....Som regel for jeg bare den plassen den som spørr trudde den var[8D]

Jeg har en følelse av at du har et hvit bord, som står rett ved et vindu... på det bordet ligger det en del ting... kansje du har noe høy pynt, eller en rotekasse helt ved vinduet?? som det ligger noen blader og/eller papirer foran... for jeg får det for meg at den ligger under de...

andre tanken jeg får inn er at den ligger under pasasjer setet i en eller annen bil...

Takker [:D]
Jeg skal kikke i bilen, har nemlig ikke sjekka i den enda.
Har en hvit lekekasse ved vindu i allefall, så kanskje Mattis har gjemt unna lommeboka.

ORIGINAL: Vugge

nja, det spørs[8D]

Du blander en bil og et bord!? [8|] oj..

Sier synske noen gang at "Det vet jeg ikke?" eller tipper man istedet? (Har ikke hørt noen si "Det vet jeg ikke" ... [8|])

JEg blander ikke... jeg får opp to forskjellige bilder[;)]

og ja, jeg har sagt at jeg ikke vet, liker ikke å lyve... vet jeg ikke, så vet jeg ikke, rett og slett...

Aaaa! Skjønte det når jeg tenkte meg om!

Så bra!! Altså, jeg har inntrykk av at ingen sier det. Har hvertfall ikke hørt det før.. Hadde stolt mer på noen som kunne sagt det!
Skal på Lisa Williams i september (blir jo ikke helt det samme kanskje men) er veldig spent på å kanskje få oppleve noe sånt! :)

Det er veldig veldig spennede med sånt, og hun er jo utrolig dyktig!
Altså, de som er skikkelig drevene, får jo som regel opp ting hele tiden, sikkert derfor du ikke har hørt det før.
Men jeg, som bare har jobbet med dette i ett lite år, er ikke så dreven ennå, eller, det kan jo ha noe med at om jeg ikke får det opp skikkelig tydelig, så vil jeg ikke si noe, for det blir feil om jeg skal si noe som kan bety mye for en annen person, når jeg ikke kjenner meg sikker...på en måte...
Derfor sier jeg sånn som jeg gjør her, at dette er jeg ikke noe god på, så ikke sats penger på det jeg sier liksom[8D]
Jobben min er å veilede mennekser, så da er jeg veldig nøye på hva jeg sier, og jeg er veldig nøye på å være absolutt ærlig hele tiden... Det er noe av det aller viktigste synes jeg da...

Finner mye, fant igjen en vott blant anna [;)] Men ingen pung enda. Men takk for at du prøvde [:)]
Det er en sånn forresten (men ikke min den her da, henta fra google)

æsj, jeg har enda ikke funnet det [&:]

Back
Topp