Dere som er sykmeldte...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...hva bedriver dere dagene deres med? :happy::happy: Vil ha litt inspirasjon ;)

Jeg har dager der jeg nesten blir litt stressa over å ikke ha noe å gjøre :p (Er litt merkelig sånn :rolleyes:)
Når unger er i barnehage og mann på jobb så blir det stille altså! :eek: :)

Idag tenkte jeg å støvsuge og vaske leiligheten, og gå tur med hunden :) Så håper jeg mannen er tidlig ferdig på jobb så vi kan handle god mat sammen til ikveld :Heartred :D

Her går det i å gå turer, rydde, vaske og serie-titting. Jeg får egentlig ikke anstrenge meg så veldig masse, men jeg har ikke ro i rompa og har vært hjemme siden uke 6. Begynner å bli lei så nå tror jeg at jeg skal starte opp på gravidsvømming eller treningssenter :happy: Her i huset jobber mannen på natta så han sover stortsett til barn kommer fra skolen.

Orker nada, så her sitter jeg å slapper av i sola eller ligger på sofaen.. Husarbeid orker jeg ikke alene, da må mannen hjelpe...

Jeg studerer... Så jeg bruker hele mine dager på å studere i stede for å jobbe på deltidsjobben min. Veldig greit å få litt ekstra tid til dette nå når jeg er sykemeldt. Men jeg er så trøtt til tider og vond at det går ikke så greit, men bare jeg består blir jeg glad:) er ferdig i juli, så da håper jeg på sol slik at jeg kan bruke mye tid utendørs:) håper dere klarer å nyte litt dagene, jeg synes ikke det er så kjekt å være alene hele dagene, men håper dere kommer dere litt ut også:) god bedring alle sammen!:)

Jeg orker nesten ingenting :( Er bare hjemme og venter på at tiden skal passere.

Går småturer med hunden, strikker, ser på serier og shoppa litt på finn.no

Begrenset hvor mye jeg kan gjøre om gangen pga bekkenet.

Føler så med dere med null energi og som føler at tiden bare snegler seg avgårde :(
Jeg hadde det sånn fram til uke 15-16, men så bare snudde det :wideyed:
Håper dere vil føle dere bedre etterhvert! :Heartred

Er på svangerskapspenger,hjemme hele tiden.
Men er en tur i stallen hver dag. Ellers strikker jeg enkle ting, pusser opp hus, spiller xbox, trener på senter.

Ligger.... Henting og levering i bhg + noenlunde fungering når ungene er hjemme tar det meste av energien. Jobber litt, men må da ligge enda mer...

Strikker enkle ting som ikke krever noe særlig hjernetrim

Er ikke sykemeldt, men har 60%stilling. I den tida jeg har utenom jobb da er det soving, surfing, leser mye, strikke, gå rolige turer i skogen hvis jeg orker, redigere bilder, lage album... Lager lister (over alt mulig, ting som skal gjøres, navn, ønskelister, ja... Er listemenneske!) puslespill, podcast eller radio, serier på netflix eller nett-tv.

Ligger bare på sofaen og ser på TV, blir dårlig av å stå og bevege meg. All fysisk aktivitet og anstrengelse trigger oppkasten. Ser på TV Norge og TV3, ser i taket og skriver noen meldinger når jeg klarer!

Er gradert sykmeldt. Går turer med hunden og rydder så mye jeg kan i huset. Men da jeg ble sykmeldt fungerte jeg overhodet ikke, så da var det mest ligging på sofaen hvis jeg klarte å stå opp.

Men gjør mitt beste for å være fysisk aktiv! :)

Serier. Masse serier. Har nettopp sett begge sesongane av Crossing Lines på Netflix, håper sesong 3 kjem snart :) skal begynne på Bones no. Ellers skjer det lite, orker ikkje å bevege så mykje på meg pga kvalme..

Her har jeg fått ekstrem bekkenløsning og klarer så vidt å bevege meg rundt i huset på krykker. Så her blir det mye serie titting, samt strikking. Er 18+0 uker på vei og fått beskjed om at jeg mest sannsynlig må gå på krykker resten av svangerskapet:(

Back
Topp