Dere som er sykmeldt

~Blikk~

Elsker forumet
Hva gjør dere om dagen???

Føler jeg gror fast i sofan snart.... Skulle ønske jeg visste kjønnet på  mageboer'n så jeg kunne strikka og sydd litt.

Gjør ikke så mye annet enn å ligge på sofaen å slappe av...Forsøker å gjøre litt husarbeid når jeg har ork til det, og har store planer om å lære meg å strikke :)

Godt og høre at jeg ikke er alene med å ligge på sofaen;p begynner å bli ganske så lei av å bare ligge her! Men kanskje jeg skulle prøvd meg på håndarbeid (noe jeg ikke kan).

Jeg grodde fast i sofaen da jeg var veldig dårlig. Nå skal jeg begynne å jobbe 20% å se hvordan det funker. Formen føles bra, men jeg sover bare 3-4 timer hver natt, så jeg blir veldig fort sliten og tåler lite i grunn. Pusler litt i hagen, hekler på et babyteppe, ser en del TV, går litt turer. Det er stort sett det jeg gjør på dagene.
Tenkte jeg skulle melde meg på et Yoga- kurs for gravide. :) Hørt noe om at man lærer gode pusteteknikker som kan brukes under fødsel, og kanskje kan det hjelpe meg å sove bedre om natten :0) 

Phu, jeg må si jeg ble litt letta når jeg hører det ikke bare er jeg som gror fast...
Føler jeg har stålkontroll på alt som skjer på tv'n for tia, hurra, for et liv. Tenker at jeg burde komme meg ut på noen korte turer, men jeg liker ikke gå aleine... spesielt ikke nå.
Svømme var en god ide, det hadde vært godt egentlig for bekkenet begynner å gjøre opprør.

Har bestemt meg for å melde meg på vanngym for gravide. Var der ganske tidelig i svangerskapet sist. Og følte det hjalp veldig. Denne gangen starter det i midten av mai. Så håpe jeg får være med.

Jeg har finne meg en liten stol i en liten krok hvor jeg sitter med pc, leser nyheter og sladder. Sofaen er utslitt :P

Nå har jeg fått ut fingern og sendt mailer rundt omkring vedr yoga for gravide og vanngym for gravide :) Ble inspirert

Kanskje det er noen flere i Drammensområdet som vil bli med på det?

Babylykke81 skrev:
Nå har jeg fått ut fingern og sendt mailer rundt omkring vedr yoga for gravide og vanngym for gravide :) Ble inspirert

Jeg kunne tenkt meg begge deler, er stiv som en pinne og tjukk som en ball, haha, så kunne hatt veldig godt av begge deler. 
Jeg veit ikke helt hvordan den første tia vår i Lier blir enda, så jeg tørr ikke melde meg på noe helt enda, men mulig jeg slenger meg på etterhvert hvis det går ann.

Frøken Muffin skrev:

Babylykke81 skrev:

Jeg kunne tenkt meg begge deler, er stiv som en pinne og tjukk som en ball, haha, så kunne hatt veldig godt av begge deler. 
Jeg veit ikke helt hvordan den første tia vår i Lier blir enda, så jeg tørr ikke melde meg på noe helt enda, men mulig jeg slenger meg på etterhvert hvis det går ann.

Hehe, I see :) Jeg kan legge ut en tråd med info når jeg får svar, så kan du bare slenge deg på etterhvert hvis det passer :0)

Anik skrev:
Det hørtes veldig interresant ut, denne kroppen trenger litt trim Legg gjerne ut en tråd når du får svar, vil gjerne være med på noe sånt. Hvertfall vanngym!

Så flott  Jeg skal legge ut tråd når jeg får info :0)

Jeg holder meg opptatt med å løpe fra offentlig kontor til offentlig kontor. Lege, psykolog, jordmor, NAV, you name it! Som arbeidsgiveren min sa: "man skal ha veldig god helse for å være sykemeldt..."

I ledige stunder prøver jeg å holde huset rent, betale regninger og annet forefallende. Når mannen min kommer hjem fra jobb er det tv- tid, mat og middagshvil. Vips, så var en dag til gått! :-)

Back
Topp