Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fleur
Jeg er sykmeldt, men av den enkle grunn at jeg er så utslått at jeg ikke kan jobbe [:'(][:'(][:'(]
Med andre ord ingen vanskeligheter med å fylle dagene, siden jeg sover og spyr, sover og spyr, sover og spyr, og så står jeg opp, henter den blivende storebror i barnehagen, leker med ham, legger ham, og så - stort sett, sover og spyr enda mer.
Har hyperemesis da, ekstrem svangerskapskvalme.
ORIGINAL: Rakosy
jeg er nettop ferdig med et år med å være sykmeldt...
jeg rydder, jeg strikker, jeg plager sikkert vettet av både katta og bikkja..
jeg baker, jeg leser, jeg surfer på nettet, leser alle avisene i nærområdet på nett..
jeg lager middag, jeg går turer, jeg vindus shopper..
går borti byen, bare for å se på folk, egentlig ganske interresant..
jeg planlegger.. planlegger masse rart, i god tid i forveien..
har jo alt begynt å planlegge jula..
og har gitt noen tanker til dåp, som det sikkert er et år til..
jeg reiser bort til venner og familie..
og jeg har lært å ta llivet med ro.. er nesten ikke rastløs lenger.. (tror jeg iallefall)
og selsvsagt, så ser jeg på tv.. eller den står iallefall på..
og etter å ha hatt viasat 4 stående på fra morgen til kveld i bortimot 6 mnd, så tror jeg, jeg har sett det hele reportoaret av family guy, futurama og simpsons..
så nå går det i animal planet..
lykke til med å finne på noe.. vet det er slitsomt i starten..[;)]
ORIGINAL: Patience
ORIGINAL: Rakosy
jeg er nettop ferdig med et år med å være sykmeldt...
jeg rydder, jeg strikker, jeg plager sikkert vettet av både katta og bikkja..
jeg baker, jeg leser, jeg surfer på nettet, leser alle avisene i nærområdet på nett..
jeg lager middag, jeg går turer, jeg vindus shopper..
går borti byen, bare for å se på folk, egentlig ganske interresant..
jeg planlegger.. planlegger masse rart, i god tid i forveien..
har jo alt begynt å planlegge jula..
og har gitt noen tanker til dåp, som det sikkert er et år til..
jeg reiser bort til venner og familie..
og jeg har lært å ta llivet med ro.. er nesten ikke rastløs lenger.. (tror jeg iallefall)
og selsvsagt, så ser jeg på tv.. eller den står iallefall på..
og etter å ha hatt viasat 4 stående på fra morgen til kveld i bortimot 6 mnd, så tror jeg, jeg har sett det hele reportoaret av family guy, futurama og simpsons..
så nå går det i animal planet..
lykke til med å finne på noe.. vet det er slitsomt i starten..[;)]
Hehe, takk for mange gode tips[;)] Får finne meg en hobby[;)]
Jeg sliter mest med energien når ting blir på dette viset. Jeg faller helt i staver.. [&o]
ORIGINAL: elva
Jeg er 16 uker på vei, og har vært sykemeldt siden uke 7. Har hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme), og har derfor ikke klart å være i noe særlig aktivitet de 2 siste mnd.. å heller ikke klart å få i meg særlig med mat. er derfor blitt helt "daff" i kroppen. Prøvde meg på jobb denne uka, siden kvalmen har begynt å bli litt lettere. men klarer ikke være på bena mer enn 10 min om gangen, så jobb fungerte ikke. Så jeg bruker dagene til å pakke til vi skal flytte om 2 uker. Dette fungerer fint for meg, ettersom jeg sitter i ro på en stol og pakker ting ned i esker.. Håper på å snart komme meg i jobb igjen, men legen sa jeg skulle holde meg hjemme minst 2 uker til. for å komme i god nok form til å klare jobbe uten å legge for mye press kroppen, siden jeg er så tappet for energi..
Ellers så går dagene veldig fort synes jeg. det har jeg syntes hele tiden jeg har vært sykemeldt. tenker ikke så mye på hva jeg skal gjøre til enhver tid siden jeg hele tiden har vært så dårlig..