Dere som er sykemld

**entil**

Glad i forumet
Hva fyller dere dagene med?
Jeg KJEDER meg for tiden[:'(]

jeg er nettop ferdig med et år med å være sykmeldt...

jeg rydder, jeg strikker, jeg plager sikkert vettet av både katta og bikkja..
jeg baker, jeg leser, jeg surfer på nettet, leser alle avisene i nærområdet på nett..
jeg lager middag, jeg går turer, jeg vindus shopper..
går borti byen, bare for å se på folk, egentlig ganske interresant..
jeg planlegger.. planlegger masse rart, i god tid i forveien..
har jo alt begynt å planlegge jula..
og har gitt noen tanker til dåp, som det sikkert er et år til..
jeg reiser bort til venner og familie..
og jeg har lært å ta llivet med ro.. er nesten ikke rastløs lenger.. (tror jeg iallefall)
og selsvsagt, så ser jeg på tv.. eller den står iallefall på..
og etter å ha hatt viasat 4 stående på fra morgen til kveld i bortimot 6 mnd, så tror jeg, jeg har sett det hele reportoaret av family guy, futurama og simpsons..
så nå går det i animal planet..

lykke til med å finne på noe.. vet det er slitsomt i starten..[;)]

Jeg er sykmeldt, men av den enkle grunn at jeg er så utslått at jeg ikke kan jobbe [:'(][:'(][:'(]

Med andre ord ingen vanskeligheter med å fylle dagene, siden jeg sover og spyr, sover og spyr, sover og spyr, og så står jeg opp, henter den blivende storebror i barnehagen, leker med ham, legger ham, og så - stort sett, sover og spyr enda mer.

Har hyperemesis da, ekstrem svangerskapskvalme.

ORIGINAL: Fleur

Jeg er sykmeldt, men av den enkle grunn at jeg er så utslått at jeg ikke kan jobbe [:'(][:'(][:'(]

Med andre ord ingen vanskeligheter med å fylle dagene, siden jeg sover og spyr, sover og spyr, sover og spyr, og så står jeg opp, henter den blivende storebror i barnehagen, leker med ham, legger ham, og så - stort sett, sover og spyr enda mer.

Har hyperemesis da, ekstrem svangerskapskvalme.

Stakkars deg[:(] Håper du raskt blir bedre!!

Jeg har vært sykemld pga kvalme og svimmelhet til nå. Nå er kvalmen begynt å gi seg. Værtfall ikke like ille som før! Men nå er bekkenet begynt å krangle med meg[:(] Jeg holder på å gå på veggen! Kjeder meg max! Å jo mindre jeg har å gjør - jo mer lat blir jeg! Hjelpes, det kommer til å bli noen laaange mnd fremover....

ORIGINAL: Rakosy

jeg baker, jeg leser, jeg surfer på nettet, leser alle avisene i nærområdet på nett..
og jeg har lært å ta llivet med ro.. er nesten ikke rastløs lenger.. (tror jeg iallefall)
og etter å ha hatt viasat 4 stående på fra morgen til kveld i bortimot 6 mnd, så tror jeg, jeg har sett det hele reportoaret av family guy, futurama og simpsons..

Hehe, takk for mange gode tips[;)] Får finne meg en hobby[;)]
Jeg sliter mest med energien når ting blir på dette viset. Jeg faller helt i staver.. [&o]

ORIGINAL: Patience

ORIGINAL: Rakosy

Hehe, takk for mange gode tips[;)] Får finne meg en hobby[;)]
Jeg sliter mest med energien når ting blir på dette viset. Jeg faller helt i staver.. [&o]

jeg slet også med energi i starten da jeg var sykmeldt..
all energien gikk til å være sint.. så var ikke mye jeg orket da, og ikke orket jeg å engasjere meg i noe.. og det å komme seg ut av huset var en kamp...

så det eneste som nyttet da var enkle hobbyting, slik som maling, uten mål og mening..
også la jeg forferdelig mye kabal på pc'n, også ryddet jeg og ommøblerte i nesten alle rom i huset... i et meget lavt tempo.. kun en "oppgave" om dagen..

nå som jeg har det bedre med meg selv og omverdenen, så er jeg mye utendørs...
men jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tolmodighet til å lese bøker og sånt..
hadde vært greit å iallefall fylt på med litt mer lærdom om noe=)

er kvalm og spyr, og har itillegg en 1åring som er hjemme stort sett hele tiden, så dagene går unna..
gleder meg til jg får overskuddet tilbake igjen!!!

For meg så løper dagene avsted..
Er alltid noe å gjøre i heimen,og jeg orker ikke gjøre alt på en gang så ting tar tid...
Ellers så er det jo koselig å gå på cafe med veninner..
Og akuratt nå fortiden har jeg datteren min hjemme om dagene..

ORIGINAL: elva

Jeg er 16 uker på vei, og har vært sykemeldt siden uke 7. Har hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme), og har derfor ikke klart å være i noe særlig aktivitet de 2 siste mnd.. å heller ikke klart å få i meg særlig med mat. er derfor blitt helt "daff" i kroppen. Prøvde meg på jobb denne uka, siden kvalmen har begynt å bli litt lettere. men klarer ikke være på bena mer enn 10 min om gangen, så jobb fungerte ikke. Så jeg bruker dagene til å pakke til vi skal flytte om 2 uker. Dette fungerer fint for meg, ettersom jeg sitter i ro på en stol og pakker ting ned i esker.. Håper på å snart komme meg i jobb igjen, men legen sa jeg skulle holde meg hjemme minst 2 uker til. for å komme i god nok form til å klare jobbe uten å legge for mye press kroppen, siden jeg er så tappet for energi..

Ellers så går dagene veldig fort synes jeg. det har jeg syntes hele tiden jeg har vært sykemeldt. tenker ikke så mye på hva jeg skal gjøre til enhver tid siden jeg hele tiden har vært så dårlig..

Ai ai, du har det akkurat som meg [:'(][:'(][:'(]

Føler med deg for å si det sånn!!!!!

jeg greier ikke gjøre noen ting. og nå er jeg så frustrert. jeg er så lei av å være dårlig!!!!!!!!! [:(]

Back
Topp