Dere som er sykemeldte..

ceria

Betatt av forumet
Hvordan får dere tiden til å gå?! Jeg ligger på sofaen og er kvalm og ser på tv hele tiden! Kjenner jeg flyr på veggen snart selv om jeg ikke klarer så mye annet! Gjør dere noe spesielt for å få tiden til å gå?:)

Jeg føler det akkurat slik som du!! det er så kjeeeedelig å være hjemme! hehe.. Skal til legen i dag og skal da si at jeg vil prøve å jobbe i 50%. Skal snakke med arbeidsplassen min og be om å få tilrettelegging (jobber i helsevesnet) :) Blir nesten deprimert av å gå hjemme jeg. Er spent på hvordan det går å jobbe ift kvalmen da, men skal prøve ihvertfall!

Noen tips til hva man kan finne på har jeg ikke mange av, men hva med å gå seg en tur ut? Synes selv at friskluft hjelper på kvalmen.. :)

Orker ikke matlukt så her har vi ikke spist middag en gang denne uka;) jeg er veldig dårlig på både scraping og strikking;) andre tips? Kan jo nettshoppe men enn blir så blakk av sånt atte;)

Jeg bruker også fryktelig mye tid på sofaen.... Jeg leser veldig mye her på babyverden da :) Syns det er spennende og veldig interessant å lese om alle dere andre i denne gruppa. Godt at vi er flere som "plages" med de samme tingene, og kan dele det med hverandre. 
Jeg prøver å gjøre litt husarbeid innimellom når jeg orker da... Det blir ikke mye om gangen, men alt hjelper! 
Idag er målet mitt å henge opp en klesvask, rydde litt på kjøkkenet, og ta meg en dusj!.... Så får vi nå se hvordan det går.... ;)

Vet ikke om jeg har så mange ideer til deg men... Du skulle ikke lært deg å hekle for eksempel? Det koser jeg meg med iblant ihvertfall... Vet at det fins videosnutter med hekleoppskrifter på youtube faktisk :)

Gå tur gjør jeg når jeg orker:) har en hund med over middels mye energi om dagen:) trur han skjønner at han må være forsiktig med mammaen din om dagen for han er sååå snill i forhold til det han pleier å være ;) husarbeid kan jeg jo gjøre. Vi pusser opp soverommet vårt oppi alt det her så det ligger klær OVERALT;p laget walkin så det blir jo moro når det er ferdig da:) hekle har jeg aldri prøvd men hvis det filmer på YouTube som vises hvordan det gjøres så skal jeg jammen prøve det:) takk for gode tips alle sammen :)

Back
Topp