Jeg har ekstrem kvalme og foreløpig sykemeldt ut mai, men begynner å bli bedre så har mer energi til å finne på noe. Lurer derfor på hva dere som er sykmeldt gjør om dagen? Skjønner at formen ofte setter begrensningen, men kanskje noen tips likevel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ekstrem kvalme og foreløpig sykemeldt ut mai, men begynner å bli bedre så har mer energi til å finne på noe. Lurer derfor på hva dere som er sykmeldt gjør om dagen? Skjønner at formen ofte setter begrensningen, men kanskje noen tips likevel?![]()

Ja merker jeg også at å gjøre litt hjemme er det man gjør de gode dagene. Og det kan ofte være nokJeg har vært sykemeldt en stund. Har gjort minimalt. Ikke klart å vaske og lage middag engang
Har hatt enkelt dager med mer overskudd og da har jeg forsøkt å gjøre litt hjemme.
Nå skal vi klargjøre til visning og flytting etterhvert, så jeg håper på bedre form![]()
Ja merker jeg også at å gjøre litt hjemme er det man gjør de gode dagene. Og det kan ofte være nokkrysser fingrene for bedre form for deg!
Ja må detTakk takkSynes og du skal nyte godværet litt nå som formen din er bedre
![]()
Jeg har ekstrem kvalme og foreløpig sykemeldt ut mai, men begynner å bli bedre så har mer energi til å finne på noe. Lurer derfor på hva dere som er sykmeldt gjør om dagen? Skjønner at formen ofte setter begrensningen, men kanskje noen tips likevel?![]()
har ikke så mye tips. Er skikkelig kjedelig. Alle andre er jo på jobb..