M
Moderator Wilma
Guest
...hva fyller dere dagene med? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber 50%, så dagene går stort sett til en rolig morgen med storebror, levering i barnehagen, jobbe halv dag enten på jobb eller hjemmekontor, så slappe av, ta bad, se på serier og kjøre til skogen og koble av. Orker ikke gå noe pga bekkenløsning, så prøver å finne fine steder jeg kan kjøre til og få meg litt frisk luft og klarne hodet. Savner å gå tur![]()
På de gode dagene kan jeg prøve å få system i huset, strikke, se serie, kanskje til og med vaske om dagen er FANTASTISK!
men som regel ligger jeg i senga for å sove eller synes utrolig synd på meg selv som ikke klarer å fungere normalt....
Også er det typsik at de dagene som er bra, prøver jeg å utnytte best mulig, men blir straffet med mange dårlige dager etterpå.....! Lærer aldri.
Mamma, som er kronisk syk med muskelsmerter, sier at man aldri må bruke opp mer enn 30% av det man har på en god dag, at man må sette av sofatid. Jeg får det ikke til, men prøver å begrense meg noe i hvertfall![]()
Jeg og savner veldig å gå tur. Gutta skal på sopptur i dag og jeg skal hvile. Kjedelig å bare være hjemme. Skulle ønske jeg hadde bil.