Dere som er sykemeldt...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Netflix, osteopattimer, strikking, hviling, bad (varme bad hjelper mot vondtene), levering og henting i barnehagen... planen er å få lest på det faget jeg skal ta til våren. Skal begynne snart ;)

Kommer an på dagsformen. Idag har jeg ikke sjans til å gjøre noe annet enn å ligge her og løpe frem og tilbake for å kaste opp og ha migrene [emoji30]
Andre dager har jeg klart å ta en tur på butikken, selge ting på Finn, male litt, Netflix, lært meg å hekle, rydde/vaske litt, ha besøk av andre gravide... [emoji4] Begynner å kaste opp med en gang pulsen går opp, så blir mye i ro.

Blir mye sofa-sitting, da bekkenet blir verre av at jeg gjør for mye. Har i det siste fått en del kynnere om jeg er i aktivitet, så er relativt rolig alltid [emoji85] ser tv-serier/filmer, strikker, planlegging av div., fargelegging, og prøver å ha en del besøk av venner som er hjemme på dagtid.

Har vært sykemeldt siden midten av juni, holder på å gå på veggen!

Kjenner meg igjen. Er litt glad jeg har storebroren jeg må hente, selv om jeg blir helt utslitt av turen. :)

Sykemeldt i 50% så jobber annenhver dag. De dagene jeg er hjemme slapper jeg av å tar meg igjen etter jobb. Rusler noen turer ute,ser litt TV,gjør litt lett husarbeid osv.Ellers har jeg to barn på skolen som kommer hjem i rett tid så da blir det leksegjøring å er med de på trening vist mannen jobber.

Tv og soving. Er veldig sliten.
Men jobber 50% og er på jobb daglig. Det er veldig digg å komme seg ut litt hver dag.

Studier, strikking og soving. Noe serier også. Men jeg merker at det skal ikke noe til før jeg blir utslitt og må hjem og hvile :(

Jobber 50%, så dagene går stort sett til en rolig morgen med storebror, levering i barnehagen, jobbe halv dag enten på jobb eller hjemmekontor, så slappe av, ta bad, se på serier og kjøre til skogen og koble av. Orker ikke gå noe pga bekkenløsning, så prøver å finne fine steder jeg kan kjøre til og få meg litt frisk luft og klarne hodet. Savner å gå tur:(

Jobber 50%, så dagene går stort sett til en rolig morgen med storebror, levering i barnehagen, jobbe halv dag enten på jobb eller hjemmekontor, så slappe av, ta bad, se på serier og kjøre til skogen og koble av. Orker ikke gå noe pga bekkenløsning, så prøver å finne fine steder jeg kan kjøre til og få meg litt frisk luft og klarne hodet. Savner å gå tur:(

Jeg og savner veldig å gå tur. Gutta skal på sopptur i dag og jeg skal hvile. Kjedelig å bare være hjemme. Skulle ønske jeg hadde bil.

På de gode dagene kan jeg prøve å få system i huset, strikke, se serie, kanskje til og med vaske om dagen er FANTASTISK!
men som regel ligger jeg i senga for å sove eller synes utrolig synd på meg selv som ikke klarer å fungere normalt....

Også er det typsik at de dagene som er bra, prøver jeg å utnytte best mulig, men blir straffet med mange dårlige dager etterpå.....! Lærer aldri.

Ligger, men føler jeg blir syk og deprimert av det. Så siste uka har jeg prøvd å komme meg opp og avtale litt med andre. I går hadde jeg bestemt meg for å lage eplekake, og så var det så greit å holde på at jeg slo til med blåbærmuffins også, men straffen kom til kvelden, da ble jeg så dårlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg og grein hele kvelden av frustrasjon ... [emoji22] Så jeg får fortsette å ta det rolig. Selv om psyken ikke trives med det....

Her er det sofa eller sengen hele tiden, med strikketøy og TV. Orker ikke mer enn det akkurat nå, men skulle gjerne orket å gjort noe annet dette begynner å bli litt kjedelig og ensomt. [emoji1381][emoji23][emoji262]

På de gode dagene kan jeg prøve å få system i huset, strikke, se serie, kanskje til og med vaske om dagen er FANTASTISK!
men som regel ligger jeg i senga for å sove eller synes utrolig synd på meg selv som ikke klarer å fungere normalt....

Også er det typsik at de dagene som er bra, prøver jeg å utnytte best mulig, men blir straffet med mange dårlige dager etterpå.....! Lærer aldri.

Mamma, som er kronisk syk med muskelsmerter, sier at man aldri må bruke opp mer enn 30% av det man har på en god dag, at man må sette av sofatid. Jeg får det ikke til, men prøver å begrense meg noe i hvertfall ;)

Mamma, som er kronisk syk med muskelsmerter, sier at man aldri må bruke opp mer enn 30% av det man har på en god dag, at man må sette av sofatid. Jeg får det ikke til, men prøver å begrense meg noe i hvertfall ;)

Ja, hørt det.... men er så godt med gode dager! Der man vil og kan gjøre noe nyttig. Men fått streng beskjed fra samboer om å høre på kroppen og ikke bruke opp alt av krefter når keg får noe tilbake :-) så får håpe jeg blir bedre til det :-)

Jeg og savner veldig å gå tur. Gutta skal på sopptur i dag og jeg skal hvile. Kjedelig å bare være hjemme. Skulle ønske jeg hadde bil.

Ja, det er da man savner de små fine tingene i livet. Bare å få gå en tur i skogen liksom, som man har tatt som en selvfølge tidligere.

Du kjenner ingen med bil som vil ta deg med på litt tur da? Eller låne en bil innimellom om du har mulighet?

Mamma, som er helt sykemeldt, kan av og til. Men som regel lar jeg henne ta barnet på tur og hviler ;) har blitt lite luft. Skal til byen i morgen. Må ordne noen ting og satser på at jeg skal klare det med Paracet.

Back
Topp