Dere som er sykemeldt.

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Når er det sykepengene blir utbetalt? Etter som jeg forsto er det ny dato fra i år.
Hvis de ikke har fått inn opplysningene mine på systemet til utbetalingen, må jeg da vente til neste mnd før jeg får penger, eller betaler de det ut når de får inn opplysningene?
Grunnen til at jeg spørr er at jeg leverte inn mine lønnsopplysninger på det lokale nav kontoret på tirsdag, og er usikker på hvor lang tid det tar før de får dem inn på systemet, og utbetalingsdatoen er vel rett rundt hjørnet.

Har ingen anelse.... tror fort det kan ta litt tid å få pengene fra nav.

Jeg jobber i kommunen så de betaler normalt til meg også får de igjen av nav.

Det tok i forrige mnd 1 uke fra de mottok lønnsopplysningene til pengene var på konto. Fikk mine i går, men ser på nav foreldrepenger sin facebookside at de blir kjørt ut ca den 24. Men de har utbetaling til og med den 31 i hver mnd, så det kan fort ta litt tid.

Får lønn fra arbeidsgiveren selv om jeg er sykemeldt eller får svangerskapspenger. Hvorfor gjør ikke du det og?

Det tok i forrige mnd 1 uke fra de mottok lønnsopplysningene til pengene var på konto. Fikk mine i går, men ser på nav foreldrepenger sin facebookside at de blir kjørt ut ca den 24. Men de har utbetaling til og med den 31 i hver mnd, så det kan fort ta litt tid.
Men da er det vel kansje håp for at jeg slipper å vente helt til slutten av februar før jeg får utbetalt:P Har vært sykemeldt siden 18.desember, så blir lenge å måtte gå enda en mnd uten inntekt.

Får lønn fra arbeidsgiveren selv om jeg er sykemeldt eller får svangerskapspenger. Hvorfor gjør ikke du det og?
Jeg er tilkallingsvikar, og får derfor sykepengene direkte utbetalt fra nav.

Fikk mine forrige uke!

For november!!!!

6-9 ukers behandlingstid på lønnsopplysninger

Fikk mine forrige uke!

For november!!!!

6-9 ukers behandlingstid på lønnsopplysninger
Såpass. Til meg sa de at når de fikk registrert lønnsopplysningene, så var alt i orden. Men har fått mye feil info tidligere av de på navkontoret her.

Jeg har somregel fått alt jeg skal, innen siste virkedag i måneden, sålenge alle papirer er sendt inn til nav:).. Har opplevd svikt i systemene, der ting har gått litt for treigt, men har da vært på nav, og fått ordna opp, å fått pengene etter et par dager:)..
Jeg er tilkallingsvikar... Aldri opplevd å gå mange uker uten å få utbetalinger, fått hver mnd. Fra jeg ble sykmeldt i september:)...

Om man har vært sen med opplysninger så sender de ut pengene på neste utbetalings dato. De har 3 eller 4 datoer i løpet av måneden. :-)

Får bare krysse fingrene for at jeg får de snart :)

Back
Topp