Dere som er sykemeldt

kulielsker90

Betatt av forumet
NAV hadde utbetalingsdato på sykepenger i går, men jeg har ikke fått noe... Mangler for noe i oktober og for hele november. Har dere fått deres penger??

jobben forskuddsbetaler, så der kan jeg ikke svare deg desverre

Jeg får av arbeidsgiver og de får tilbake av nav, så jeg vet ikke hvordan det er... Men du kan jo ta en tlf til nav og høre med dem :)

Jeg fikk i går .. Ring nav å hør om di mangler noe . En gang manglet eg eit kryss der me underskriften å fikk ikke utbetalt før eg fikset det :)

Jobben betaler meg, og de får av NAV

NAV hadde utbetalingsdato på sykepenger i går, men jeg har ikke fått noe... Mangler for noe i oktober og for hele november. Har dere fått deres penger??

Når leverte du inn sykemeldingen? Jeg mangler for nesten hele desember og jeg leverte inn på fredag, ringte Nav og de jobber på spreng for å få registrert og utbetalt til alle før jul :) De hadde utbetalingsdag i går, den 13 og den 18 :) Skulle ringe inn den 19 om jeg ikke hadde fått noe

Jeg fikk i går .. Ring nav å hør om di mangler noe . En gang manglet eg eit kryss der me underskriften å fikk ikke utbetalt før eg fikset det :)
Manglet også et kryss på den ene av sykemeldingene, men det kryssa jeg på og sendte inn med en gang. Mangler derfor for noe i oktober, hele november og evt desember..... :s

Takk for svar, alle sammen! Håper bare jeg får pengene mine før jul. Siden jeg ikke fikk noe i november heller, så har jeg en del julegver igjen å handle... :(

Back
Topp