Dere som er sykemeldt..

kengumamma

Flørter med forumet
..hvilke svangerskapsrelaterte plager er det dere har?
Lurer litt på hvor grensen til SM går når man er gravid...

Jeg har permisjon med førstemann enda, men forrige gang ble jeg sykemeldt ganske tidlig pga isjasnerven kommer visst i klem når jeg er gravid. så får smerter i hofta og nedover låret. har kjent det allerede nå også at det er noe på gang igjen.

Slett m bekken plager å enorme mage smerter sist svangerskap,så her tas ingen sjangser. Så går i grunn ut i fra at det ikke blir noe anderledes nå siden jeg har samme smertene nå

Jeg ble sykemeldt sist for ryggplager, ikke så lett å jobbe når jeg knapt kunne stå og hvertfall ikke sitte..  

tror jeg blir sykemeldt på neste legetime, siden jeg har truende abort... Men blir da sykemeldt 4 uker og ev 2 til.. 

Jeg er sykmeldt denne uken pga veldig mye kvalme. Har også til tider migrene, som for eks i dag...Tar det uke for uke og ser om det blir bedre. Har ingenting på jobb å gjøre når man ikke fungerer skikkelig. Hvor grensen går for deg, er det nesten bare du som kan kjenne på og avgjøre.

Jeg er ikke sykemeldt nå, men i dem to andre svangerskapene hàr jeg blitt sykemeldt fult i uke 26 og 27 pga truende prematur fødsel. Har en livmorhals som krymper alt for fort..... Jobbet fult til det. Og jobber fult nå og;)

Ble 50% sykemeldt for kvalme sist, klarte ikke går rundt masse barn og spy samtidig...

Denne gangen er jeg anderledes kvalmen. Men sliter masse med smerter i underlivet, kjempe trøtt og VONDE strømninger fra venstre rumpeball og nedover. SMERTE!!

Var hos legen idag. Men tørr ikke bli sykemeldt. Har akkuratt endt mamma permisjonen med min første.. Så skal jobbe i kunn 7 mnd. og det må jeg nesten klare :/

Jeg blør så mye, og de vet ikke om jeg mister eller ikke, så jeg får ikke være på jobb.

Får vite i morgen om hcg har steget eller sunket da... og ul neste tirsdag

Vet ikke hvor lenge jeg blir sykemeldt...

Skjønner at man må kjenne på det litt selv... Har selv veldig vond korsrygg -vet ikke om det er bekkenet? og jeg jobber i bhg. Har hatt liten tid til å trene i det siste, så skylder på det, men det kan jo være svangerskapsrelatert... Skal iallefall prøve å løfte minimalt på jobb.

ble sykemeldt fra uke 12 sist gang pga bekkenløsning og ryggplager... Er i ferd med å bli ferdig med permisjonen nå, så må nok til legen snart, for har ganske vondt allerede....

Ble sykemeldt på grunn av morgenkvalme, og er nå videre sykemeldt på grunn av kvalme og bekkenvondt og gangvansker...

Back
Topp