Dere som er sydd nedentil.

~lille nr 2~

Glad i forumet
Hvordan går det med dere?
Her er det e mareritt..
Har så¨vondt hele tiden. På sykehuset hadde jeg nesten ikke vondt, mens nå er det
blitt skikkelig ille.
Tror ikke jeg har fått infeksjon, men det gjør sykt vondt.
Vasker meg med grønnsåpevann flere ganger daglig + at jeg er
 2-3 turer i dusjen om dagen.
Syns det er sykt ubehagelig å ha på bind, så på natta ligger jeg uten noe på å bare ligger på en håndduk.

Bare lurer på om det er flere som opplever det slikt som meg?
Hun er 9 dager i dag.
Husker ikke fra forrige gang hvor lenge det tok før det ble bedre.
Er jo litt bedre enn det var for noen dager siden, så det er vel et godt tegn.

Jeg hadde heller ikke vondt på sykehuset, men fikk det etter noen dager. hjelper litt  dusje... måtte ta smertestillende f.o.m dag 6, idag dag 16 er første dag uten noen ting. prøver også å lufte, men ikke så lett. men som sagt mye bedre nå. jeg ble klippet.

å jaaa, jeg hadde så vondt i skrittet etter jeg kom hjem fra KK. er endelig blitt bedre, men det var en stund jeg nesten angret meg på at jeg ikke tok ks altså!! 

liker ikke bind jeg heller så jeg bare bytter truse ofte, men jeg blør ikke da, er mer blodslim på en måte. 

håper smerten snart er over hos deg :) 

Føler med deg,jeg ble klipt og sydd.Flere sting gikk opp og kom å det gjore bare mer og mer vondt.Trodde det sku være sånn men fikk det sjekka og jeg hadde infeksjon. Medisin og grønnsåpebad hjelper. Men må kanskje syys på nytt - sukk og arg!

Jeg fikk en rift grad 3A, noe som er ganske mye.. Jeg fikk paracet og naproxen på sykehuset, dusjet meg etter dobesøk i noen dager og tok paracet i ca to uker etter jeg kom hjem fra sykehuset. Det var litt ømt, men ikke så vondt som jeg hadde forventet.På dag 13 var jeg uheldig å fikk revnet noen sting under et dobesøk. Jeg ble veldig nervøs og det stakk og svidde der nede. Men da ringte jeg bare føde pol, fikk komme raskt nedover for en titt og alt var greit etter at noen løse sting var fjernet. Poenget mitt er egentlig, at ring føde pol og si at du har veldig vondt slik at du får tatt en sjekk! Som oftest er det en veldig enkel løsning på ting. Ikke gå å ha vondt hvis det ikke er nødvendig!!

Back
Topp