dere som er sterlisert

Zera

Forumet er livet
Jeg lurer på en ting...

Dere som har sterlisert dere, har dere blitt plaget med magen i etter tid?
Jeg sterliserte meg for noen mnder siden, de fann litt samvoksing som de mener stammer fra ks jeg tok for 12 år siden.
Men anyhoooo, etter det så har jeg blitt enda mer plaget med magen...
Sterke magesmerter, kvalm osv osv.. Har kansje et par ukers opphold før det begyner på igjen.. Holder på å bli gaaaal !!!!

Begynte i ny jobb for 4 mnder siden og har alerede vert hjeme 4 dager pga magen.. Har heldigvis klarte og bitt tenna sammen gjennom mye :)

Jeg steriliserte meg i Desember 2010.

Har ikke hatt noen slike plager som du beskriver, eneste jeg har merket er at menstruasjonen min er myyye kraftigere.
De første 2-3 dagene så tørr jeg såvidt bevege meg utenfor dørene, blør gjennom de største tampongene på null komma niks

ja, jeg steriliserte meg i januar 2006 og ble plaget med smerter i etterkant..for ikke å snakke om feber. kunne ha feber sammenhengende i flere mnd av gangen og var aldri feberfri mer enn 1.5uke i strekk.
Men..smertene var absolutt di værste.
Har nådd smertetopper som smertestillende ikke har tatt, har ligget inne på sykehus og fått morfin utallige ganger.
Har også vært flere ganger på operasjonsbordet hvor legene har leita fortvilt etter en årsak(lapraskopi)

Til slutt blei det bestemt at jeg skulle få fjærne livmora, noe jeg gjorde i mars i år.
Alt mens smertene fra selve operasjonen var på topp, så kjente jeg at noe var blitt bedre i magen..og bare dager etter var jeg i det jeg vil påstå er min livs beste form..og 100% smertefri :)

Uh, dette visste jeg ikke noe om.
Har tenkt å sterilisere meg etter sistemann kommer, men nå ble jeg plutselig usikker..visste ikke det var vanlig med så mye plager i etterkant.

tror jeg må kontakte legen igjen,.... 
Ble så dårlig at jeg havnet hos lege vakten og han mente jeg hadde betendelse i begge eggestokkene, fekk DEN hestekuren.. Og jeg har en tedens til å reagere på antibiotika. Men jeg ble så dårlig at jeg ikke fekk i meg mat eller drikke. Holdt på å besvime helle tiden.
Reiste til legen uken etter, hun mente at det IKKE var eggestokk betendelse, så fekk en annen kur. Urinen min var nesten svart, og var noe de ikke fekk målt en gang.

Livmorhals kreft prøvene mine var ikke fine når jeg var inn å sterliserte meg, så hu sa jeg møte komme inn igjen når infeksjonen hadde gitt seg, men blir jo aldri skikkelig kvitt plagene! Blir snart GAL her!! :(

tror jeg må kontakte legen igjen,.... 
For en stund siden ble jeg så dårlig at jeg havnet hos legevakten og han mente jeg hadde betendelse i begge eggestokkene, fekk DEN hestekuren.. Og jeg har en tedens til å reagere på antibiotika. Men jeg ble så dårlig at jeg ikke fekk i meg mat eller drikke. Holdt på å besvime helle tiden.
Reiste til legen uken etter, hun mente at det IKKE var eggestokk betendelse, så fekk en annen kur. Urinen min var nesten svart, og var noe de ikke fekk målt en gang.

Livmorhals kreft prøvene mine var ikke fine når jeg var inn å sterliserte meg, så hu sa jeg møte komme inn igjen når infeksjonen hadde gitt seg, men blir jo aldri skikkelig kvitt plagene! Blir snart GAL her!! :(

Back
Topp