Dere som er slappe/trøtte??

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Er dere bare vanlig trøtt og trenger mye søvn?

Jeg har vært litt slapp de siste ukene, men de siste uka har kroppen min vært helt rar. Etter en treningsøkt jeg hadde her på mandag, har kroppen vært helt knust etterpå. Skikkelig blytung og øm/kriblete. Merker ingenting når jeg ligger og slapper av, men all aktivitet er forferdelig. Har slitt med en forkjølelse også de siste ukene, men dette er bare ekkelt :/

Veldig trøtt. Men mye bedre form enn siste svangerskap, tror det er fordi jeg trener denne gangen. Men ja, kjenner jeg er dautrøtt etter jobb, har tatt meg noen middagslurer, tror det viktigste er å legge seg tidlig.
Det er en grunn for at man blir trøtt, det er fordi man skal sove litt lengre nå:)

Heldigvis går det over litt. Du må ha goood bedring, slapp av og bare kos deg:)

Det er helt vanlig å være så utmattet at du blir nødt til å klamre deg fast i gelendret å dra deg etter armene for å komme deg opp ei enkel trapp. Eller at du må sitte på en stol mens du skjærer deg ei skive fordi du ikke orker å stå oppreist. Hvis du til og med går på trening så vil jeg nå si at det høres ut som du er i ganske god form!:) Det blir bedre med tiden!:)

Har vært ganske slapp pga forkjølelsen de siste ukene, men følte meg ok på mandag. Hadde en time med trening, og var helt topp på kvelden. Verre med dagene etter. Helt mo i armer, bein og ellers overalt. Ikke trøtt heller, bare kraftløs i kroppen. Merkelige greier. 

jeg er også veldig trøtt. Trening går forsåvidt veldig greit det gjør meg ikke mer sliten enn vanlig tror jeg...

Men jeg Sov mye middagslurer de første ukene, nå har jeg sluttet med det og legger meg heller tidlig. Nesten hver dag før 10, da er jeg stuptrøtt! Men merker det på morgenen at jeg fortsatt trenger middagshvilen... Men jeg føler ikke jeg har tid til det ^^

Bra vi er flere som er slitne - og jeg er midt i pakking og flytting pluss at jeg jobber 100%... gosh!
Etter en dag på jobb er sofaen den beste plassen å være - ligger horisontalt der så mye jeg har mulighet for å hente energi til kvelden når jeg må få pakket litt..... Og middagslaging er ett ork, så her er det litt lettvindte løsninger av mat som lager seg selv, så slipper jeg å stå oppreist og passe på!

Gubbanoa så deilig det skal være når energien kommer tilbake!!

Kjempe trøtt,orker ikke og gjør noe etter jobb legger meg på sofan sovner der mellom 7 og8 går og legger meg i senga kl 9:-)

Er nok blitt litt sliten jeg og, hadde håpt å slippe unna.. Men er forkjølet og, så det hjelper ikke på..
Må legge meg en time tidligere enn vanlig ihvertfall, ellers er jeg helt kadaver neste ettermiddag når jeg er alene med ungene.

Er veldig slapp og trøtt og sliten - det verste er følelsen av å ikke strekke til som mamma slik jeg vil + at det meste faller på sambo som jo også blir sliten av å stå på hver dag for ungene. Trodde jeg ikke skulle klare arbeidsdagene denne uka - jeg skreik hver morgen fordi kroppen var så tappet for energi. Fungerte dessverre ikke optimalt på jobb, men føler jeg må prøve å holde ut - startet jo i jobben i august og vil bli stemplet som lat og giddesløs - men om ikke formen kommer seg tror jeg at jeg må krype til korset og be om 1-2 uker sykemelding, og håpe det tar seg opp etter litt fred og ro. Men er jo i denne perioden jeg i begge svangerskapene har vært i elendig form. Hjelper ikke at bekkenet skrangler fælt allerede - skulle ønske jeg var av de som slapp alle plagene som en graviditet kan føre med seg.....men er jo så verdt det til slutt <3>

Back
Topp