Dere som er single og NYTER det

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hva liker dere best ..??

Jeg klarer nesten ikke velge jeg..
Jeg fikk en åpenbaring i dusjen isted,da jeg sto å dusja med døra åpen og musikk på fult[:D]
Og at jeg kan se så jævlig ut jeg bare orker for det er ingen her som ser meg[:)]
Sitte å se på hva en vil på tv,spise det en vil osv..[:)]
Tok meg en god stund å komme til dette stedet hvor jeg trives sååå godt med bare meg selv,så nå nyter jeg det kjempe mye[:)][:)][:D][:D]

Er enig i alt du har skrevet.. Rett og slett det å bare ha meg selv å forholde meg til.. [:D]

hadde jeg bare vært der så måtte det vært å kunne gjøre hva jeg vil når jeg føler for det, eneste å ta hensyn til er martin da, men ville jo hatt fri annenhver uke.
kunne hatt senga helt for meg selv, sjøl om han bare er hjemme i helgene[8D]
bare hatt MEG å tenke på på kveldene, kun meg å martin å vaske opp etter
ikke minst kunne hatt mine venner på besøk uten å tenke på at sambo blir sjalu (bare nesten bare guttevenna)

åååh, det hadde vært så deilig å bare vært meg å martin av og til...
men di tingene som er bra med å være to setter jeg høyere[:)]

Liker alt ved det..Rett og slett fantastisk

Er nok flere fordeler med å være to,sånn om man skal koke alt ned til alt..
MEN....de ser ikke jeg nå,for jeg har det helt fantastisk med bare meg[:D][:D][:D][:D]
Og det er jammen bedre enn å sitte å lengte ette noe eller noen man ikke har..[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

MEN....de ser ikke jeg nå,for jeg har det helt fantastisk med bare meg[:D][:D][:D][:D]
Og det er jammen bedre enn å sitte å lengte ette noe eller noen man ikke har..[:D]

Helt SUPERT at du ser sånn på det,å føler det sånn[:D][:D]

Hadde jeg blitt aleine nå.... ja.... tror jeg hadde gått under jorda.....[&o][X(]

ORIGINAL: Bare Kari

Denne tråden fikk meg i skikkelig GODT humør![:D][:D]

Så bra [:D][:D][:D]
Nå fikk du MEG i enda bedre humør[:D][:D][:D]

ORIGINAL: snuppa08

Helt SUPERT at du ser sånn på det,å føler det sånn[:D][:D]

Hadde jeg blitt aleine nå.... ja.... tror jeg hadde gått under jorda.....[&o][X(]

Ja helt enig[:D][:D]

sånn hadde jeg det også..og det er jo ikke unormalt,hadde ikke vert singel på 5 år..
Så det har tatt meg 2 år å komme hit...og det føles helt sinnsykt deilig[:)]
Ting tar tid,men alt ordner seg til slutt[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ms.Green

Flott tenkt! [:)]

[:D][:D][:D][:D]

Enig i det du skriver[:D]

Og jeg får ha det akkurat i min stil hjemme, ingen skinnsofa lengre og masse lilla stæsj[:)][:)]

sign[:)]
jeg må ha alle fordelene..for jeg er singel..men har ikke flytta ennå..gruer meg litt og..
[>:]

ORIGINAL: orkidee3

jeg må ha alle fordelene..for jeg er singel..men har ikke flytta ennå..gruer meg litt og..

Det skjønner jeg veldig godt..
Men det blir bedre etter at ting har gått til helvette...det er helt sant..[:)][:)]

ORIGINAL: InMyHeart

DET er det! Bra du trives med situasjonen du er i![:)] Positive tanker gir positiv tilværelse også[:)][:D]

Ikke sant...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lissyjane

At jeg kan dra på nachspiel hvis jeg vil[:D] (selv om jeg er drita klokken to og ikke i helvete om jeg klarer å holde meg våken til syv[:-])

Kveldene alene[:D]

En mindre å lage  middag til[:D]

Kveldene alene er faktisk så deilige at jeg har seriøst tenkt at det blir et stort problem for en eventuell mann..hahaha..
"nei jeg gidder ikke ikveld,jeg vil være alene"

[8D]

Jeg er enig i alt det du skriver. Akkurat nå elsker jeg å være singel.
Mye heller det enn å være i et dårlig forhold. Jeg er ikke klar for å finne meg en ny en nå[:)]
Skal nyte den tiden jeg bare skal bruke på min sønn og ingen andre å forholde seg til og krangle (være irritert på)[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Prisilla

Jeg er 23, å har ikke vært singel siden jeg var 14 [&:]  Lurer på hvordan det er jeg. Når det stormer som verst her mellom meg og sambo hjemme tenker jeg at det kunne sikkert vært godt å bodd alene, men når ungene skriker i kor, å sambo kommer å gir meg en klem fordi jeg er så sliten, så tenker jeg at jeg er jammen heldig som har en til å hjelpe til hjemme også... selv om jeg må mase på han [8D]

Men det blir bedre etter at ting har gått til helvette...det er helt sant..[:)][:)]

huff hehe..men jeg gruer meg til den dagen der alt går til helvette..for selv om det har vært mye drit nå og..så vet jeg at den verste tiden har ikke møtt meg ennå..

men..vi kan jo ikke frykte noe som ikke har kommt ennå heller..vi vet joikke hvordan det blir..
kanskje blir det ikke så ille så jeg ser for meg heller..men den første tiden i nytt hjem blir nok ganske tøff..
men man kommer jo langt med positiv innstilling..å det har jeg en del av heldigvis[:)]

ORIGINAL: *charlie*

Jeg er enig i alt det du skriver. Akkurat nå elsker jeg å være singel.
Mye heller det enn å være i et dårlig forhold. Jeg er ikke klar for å finne meg en ny en nå[:)]
Skal nyte den tiden jeg bare skal bruke på min sønn og ingen andre å forholde seg til og krangle (være irritert på)[:D][:D][:D][:D]

Hehe nettopp,det å bare ha seg selv å tenke på,er helt forbanna deilig...(utenom barnet også da,seff)[:D]
Bestille reiser og kunne reise hvor man vil uten noen å "spørre" først..[:D][:D][:D]

huff hehe..men jeg gruer meg til den dagen der alt går til helvette..for selv om det har vært mye drit nå og..så vet jeg at den verste tiden har ikke møtt meg ennå..

men..vi kan jo ikke frykte noe som ikke har kommt ennå heller..vi vet joikke hvordan det blir..
kanskje blir det ikke så ille så jeg ser for meg heller..men den første tiden i nytt hjem blir nok ganske tøff..
men man kommer jo langt med positiv innstilling..å det har jeg en del av heldigvis[:)]

Ikke sant,man kan ikke frykte noe som ikke har skjedd ennå..helt sant..
Og som du sier,det er ikke sikkert det blir så ille heller..[:)]

Håper det går bra med deg[:)]

Back
Topp