Dere som er sikker på eggløsningsdag..

Hvordan er man sikker på EL? Jeg holdt jo på med el-tester og vet hvilken dag den ga positivt utslag, men el er vel et par dager etter den?

(Jeg har aldri helt blitt klok på det der)
 
Hvordan er man sikker på EL? Jeg holdt jo på med el-tester og vet hvilken dag den ga positivt utslag, men el er vel et par dager etter den?

(Jeg har aldri helt blitt klok på det der)
Det var det jeg mente «sikker» :happy: om man tror man er sikker, tenker på om noen har fått store termin forandringer?
 
Jeg er ganske sikker, så er spent på OUL. Jeg var veldig sikker sist gang og, men jeg ble flyttet frem på OUL allikevel utifra målene.
 
Litt morsomt det der, for hvis jeg går tilbake til svangerskapet i 2016 (som jeg vet hvordan forløp seg ;):p)

Siste mens: 07.01
EL: 15.01

Terminkalkulator: beregnet på siste mens dato = 16.oktober
Terminkalkulator: beregnet fra EL: 10.oktober.

OUL: 10.Oktober
(Fødte: 29. Sep)

------
 
Jeg er helt sikker på EL siden jeg hadde egguttak. Har ikke fått endret termin på TUL, men med eldstemann ble termin endret på OUL selv om jeg hadde hatt egguttak da og.
 
Jeg er helt sikker på EL siden jeg hadde egguttak. Har ikke fått endret termin på TUL, men med eldstemann ble termin endret på OUL selv om jeg hadde hatt egguttak da og.
Jeg fikk beskjed på sykehuset at de ikke endret termin på OUL om man hadde hatt ivf og visste tidspunkt for befruktning. Hos meg ble baby målt et par, tre dager større, men terminen ble den samme for det. Hadde termin 17 og fødte den 14 :)
 
Jeg var på tul nå og da ble baby målt til 9+0. Helt riktig i følge EL. Har tatt el tester og har el smerter så jeg mener selv jeg vet eksakt dag for el. Følger selv denne og ikke menstermin, da jeg har el seint i syklusen.
 
Jeg fikk beskjed på sykehuset at de ikke endret termin på OUL om man hadde hatt ivf og visste tidspunkt for befruktning. Hos meg ble baby målt et par, tre dager større, men terminen ble den samme for det. Hadde termin 17 og fødte den 14 :)

Prøvde å si det til de på sykehuset men de ville ikke høre. Kommer til å stå mye mer på mitt denne gangen siden det kunne gått galt med lillemann.
 
Prøvde å si det til de på sykehuset men de ville ikke høre. Kommer til å stå mye mer på mitt denne gangen siden det kunne gått galt med lillemann.
Hvilken vei ble terminen din endret? Gikk du for lenge over tida, og burde blitt igangsatt? Håper du kommer igjennom denne gangen, terminen kan jo ha noe å si når det nærmer seg fødsel og oppfølging ved overtid.
 
Hvilken vei ble terminen din endret? Gikk du for lenge over tida, og burde blitt igangsatt? Håper du kommer igjennom denne gangen, terminen kan jo ha noe å si når det nærmer seg fødsel og oppfølging ved overtid.

Nei han fikk litt lite næring og var mindre enn han burde være ut i fra «min» termindato. Til slutt begynte han å henge etter deres termindato også, da ble jeg igangsatt. Alt gikk helt fint:Heartblue Er tvillinger denne gangen så jeg får nok bedre oppfølging og flere målinger.
 
Back
Topp