Dere som er sammen med en snekker?

x1xBitzyh

Forumet er livet
Bare lurer på åssen det går med jobber på jobben hos de?

På jobben til bf så står det ganske dårlig til.. bygger bare nye hus og i disse tidene vil nesten ingen ha hus. [8|] Er så dårlig at folk får sparken og blir permitert nå[8|] Han selv har måtte vaske doer i dag[:-]

tror det går ganske greit i sambo sitt firma.

men de er et lite firma og få ansatte.

Han holder på å bygge et hus nå,og vet om et hus til han skal bygge etterpå.

Sambo jobber i ett av bergens største firmaer (men som holder til på Frekhaug da), så der går det helt supert [:D] De ansetter jo tilogmed flere, pga veldig mye arbeid [:D]

I frimaet til sambo går det egentlig veldig greit. De har mye å gkøre, og jobb frem til våren. Den eneste ulempen er at han må reise utenbygds på jobb, ligger borte i fra mandag til torsdag enkelte uker. Det må til hvis man skal ha jobb..

så heldige dere er!![:D] Kjenner jeg får litt vondt av bf når ting er som de er nå[:-] Han jobber jo i et passelig stort firma, men likevel så ser det smådårlig ut

Sambo har blitt sagt opp 3 ganger pga. lite arbeid [&:] Nå er han i et lite firma.. Tror det går sånn passe.. De har ikke akkurat så mye å gjøre. 

Sambo e snekker og jobba som selvstendig sammen me 3 andre. Dei har masse å gjera!!!!! Jobba så masse overtid for tia, så eg e dritlei!![:'(]

Mannen min jobber i et lite firma og det går kjempe bra. Har nok av jobber og det har aldri vært fare for at han blir permitert.

ORIGINAL: LilleBollenMin

Det går bra i det firmaet samboern min jobber i, heldigvis. Han ble tilbydd (?) jobb midt i finanskrisa, så han var heldig.
Det gjorde at vi måtte flytte da, men.. Må man så må man.

Håper det ordner seg for din samboer også!

Bor ikke sammen mere... men takk likevel[:D][8D] Er ikke noe moro å stå i faresonen for å brått ikke ha noen jobb mere[:)]

Samboeren min jobbet som snekker fram til nov/des, da sa det stopp og firmaet han jobbet i gikk konkurs. Han fikk seg ny jobb rett etter heldigvis... [:)]

Sambo og en kompis drev sammen og det gikk greit, men sambo fikk tilbud om ny jobb og takket ja til det, har godt med arbeid i det firmaet han er i nå. Samme med kompisen, fikk seg ny jobb med en gang i et annet firma og de også har masse arbeid. Har også en bror som jobber som snekker og firmaet han jobber i har heller ikke mangel på arbeid[:)]

Back
Topp