Dere som er rundt uke 37-38

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hvor mye har dere gått opp?

Jeg har gått opp 18,2 kg og er i uke 38+2. Jeg har gått opp 3 kg de siste 2 ukene, så jeg kommer ratt over 20 kg [:'(]
Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hvor mye jeg har gått opp, men er jo ikke morro å gå opp 20 kg når jeg har mer enn nok fra før av [8D] Håper mye er vann, baby osv [:)]

i uke 36 hadde jeg gått opp ca 18kg[:'(]

Så har sikkert runda 20kg opp nå ihvertfall[:(]

4 kg [:)]

20,5[:'(]

Uke 28 hadde jeg gått opp 7 kg - fordelt ganske jamt 1 kg pr måned og syntes det var helt greit.
på kontroll i uke 28, og alle kontrollene etter det har de skrevet 0-1 under ødem på helsekortet.
Uke 32 plutselig 4 kg ekstra [:-]
Uke 36 2kg til
og på den vekta ligger jeg ganske stabilt nå i uke 37 også, kanskje + 1/2-1 kg  siden det er noen dager siden sist jeg tittet på vekta.
Altså 13-14kg totalt så langt.

Føler meg i grunnen ganske ok og er fornøyd med forløpet så langt.. [:)]
-helt til jeg ser bilder av meg selv.. merkelig det der.. blir bestandig så rund i ansiktet på bildene... [>:]
håper det ikke kommer aaalt for mange kg ekstra de nærmeste ukene! [:)]

Trøster meg med at jeg tross alt kvitter meg ganske lett med de første 5-6kg'ene i november, og at ammingen speeder opp forbrenningen ytterligere senere! [:D]
Er redd sambo kommer til å slite værre med å ta av det han har lagt på seg, hehe, men han er jo sexy uansett.. 

Jeg har gått opp 6,5 kilo...

14 kg [:)]

Ikke noe å bekymre seg over.Jeg kom meg over 15 kg med sunniva,klarte det lett[8D] og hadde mer enn nok å ta av[8D] denne gangen har jeg enda mer å ta av og denne gangen har jeg bare gått opp 9 kg men har spist like usundt som første gangen,Det går av igjen etter fødselen hvis du er litt flinkere enn meg[8D]ble litt for mye snop og kosing på kveldene etter sunniva, hadde så alt for snill unge som sov natten rundt fra hun var født.

fra kontroll uke 36-38 gikk jeg også opp 3 kg.
Håper det har flatet seg ut nå, men det får jeg vite på fredag.

Til sist kontroll 2 uker siden da hadde jeg fått på 14kg totalt.

M

38+1

jeg er uke 38 + 4, har gått opp 11 kg[:)]

Jeg har gått opp 13 kg og er 37 uker i dag

16kg her..... [8|]

Æ har gått opp ca. 10 kg og æ e 38+1 idag. Men æ hadde mye å gå på fra før av!
Forrige svangerskap gikk æ opp 13 kg før æ fikk ut pjokken.Men hadde da ei betydelig mindre vekt enn no.

Akkurat 10 kg..i motsetning til sist da jeg hadde lagt på meg laaangt over 20 kg på tilsvarende tidspunkt. Alt gikk av[:)]

11 kg, halvparten av desse har kommet nå den siste måneden. sikkert mye vann.

ihvertfall 16 kg. Vil ikke veie meg noe mer i dette svangerskapet [&:]

Er i uke 37+2 og har gått opp 15 kg[&:] men alle sier at jeg kun har lagt på meg i magen, så dere kan tenke dere for en mage jeg har! Pluss at jeg har litt mye fostervann å...

16 KG

Back
Topp