Dere som er rundt 8 uker....

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Har dere begynt å få antydning til mage enda?
Og har dere gått opp noe i vekt?

Uff ja... Er 8 uker på lørdag og jeg har i følge vekta i dag tidlig gått opp 2 kg allerede :( Jeg hadde en plan med å ikke gå opp noe særlig de 3 første mnd, men med en kvalme som hersker, er jeg tvunget til å spise ofte (og ikke hva som helst dessverre). Magen synes jeg og har blitt større, får ikke til å holde den inn på samme måte som før. Så er litt redd for at noen begynner å fatte mistanke om ikke så lenge...

Er 7+4 idag. Har ikke vekt, så den aner jeg ikke. Bør kanskje skaffe en. Føler at lårene har blitt litt større... Ellers har magen vært kjempeoppblåst på ettermiddag / kveld i flere uker, helt hard og stått ut som en ballong, type 5mnd? Men om morgenen er den like flat som vanlig (øh... er vel mer riktig å si bare som vanlig ;) Siste dagene har den ikke vært like konstant oppblåst, mer bare rett etter måltid. Men altså ingen tegn til gravidmage så langt.

7 + 4 i dag, å magen e sånn smått kommen. Men e jo heilt normalt når man e andre gangs :) Vekta ane eg ikje sia eg ikje har vekt :) Men tvile at eg har gått opp så kjempe masse..

Tror det er litt tidlig å få gavidmage,men oppblåstmage har jeg:-) spent å se når magn kommer nå smmnliknt med Nr 1.

Har gått opp 0,8 kg.. Litt mage har jeg fått. Den har blitt litt hard på en måte..

Jeg ha fått mer mage enn vanlig. Menn det er bare snakk om under navelen. Der har det liksom "hovna! opp litt på en måte.. Men det er ikke snakk om mye.

Jeg har ikke gått om 100 gram en gang. Veier meg hver morgen for å følge med. Vekta står på det samme som dagen jeg var 4 uker. Nå er jeg 7 + 2 .

Oppblåstheten kjenner jeg igjen selv :p
Er selv 3-gangs gravid (har 2 barn fra før) og magen begynner smått å synes.. Men er ganske tynn så den kom tidlig forrige gang også. Har gått ned 2 kg her (voldsomt med kvalme/oppkast) men håper virkelig det gir seg etter de 12 første ukene... I de to forrige svangerskapene gjorde det ikke det, så håper det blir bedre denne gang :)

Syns magen kommer fortere, er 3 gangen så har vel noe med det å gjøre kanskje. Ellers har jeg jo sluttet å røyke rett før jeg ble gravid og da kommer det vel noen kg også...

Jeg er 7+2, og har gått ned 2 kg pga mye kvalm. Sist svangerskap gikk jeg opp 25 kg!! Så kiloene kommer vel fort nok. Har "flat" mage når jeg våkner men mer oppblåst og hard på kvelden. Men har faktisk begynt med gravidbukse allerede pga strammer ikke så mye og er behagelig pga kvalmen. Magen kom allerede i uke 12 sist så regner vel med at den kommer iløpet av de neste ukene nå. Men er det opp til meg kan jeg gjerne vente så lenge som mulig med å få mage... Er så slitsomt .. =(

Jeg er 8+1 og har mage hele året ;-) hehe. Den har blitt litt oppblåst. Gravidmage er en stund til enda.

jeg er 7+3.Jeg føler magen min er oppblåst også. Her kaster jeg opp og får nesten ikke i meg noe anna enn frukt. så jeg har gått NED 4 kg. I forje svangerskap gikk jeg ned 15 pga oppkast og opp igjen 12 av de inntil jeg fødte. Men har noen kg for mye fra før av, så eg e ikkje så bekymra ;)

Har gått ned to kilo, spiser veldig lite. Så foreløpig er det flatere mage og større pupper. 

Men jeg blir veldig oppblåst til tider, går plutselig opp en størrelse i bukse om jeg spiser feil.. Spiser mest på kvelden, da er jeg ikke så kvalm.

Har gått ned en kilo,føler magen står mer ut og er hardere,mens den har blitt litt tynnere på sidene lissom:) liker at den begynner å virke litt gravid,men skjønner jo veldig godt at det ikke er babyen som gjør magen sånn foreløpig da;) er annengangs :)

Back
Topp