Dere som er rundt 5+3

mamasan

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hvilken termindato har dere? På tul sa gynekolog at jeg var ca 5+3 utifra mål :-) glemte da å spørre om termindato. Menstermin er 29.01 og den er jo heelt feil :-P

Jeg er 5+4 og termin 15/2

Så kanskje jeg har termin rundt 16 da? :-)

5+3 i dag og termin 14.-16. februar ifølge de ulike appene. Jeg vet ikke mensdato, men eksakt EL-dato pga prøverør og ikke alle appene som har dette som et alternativ når det skal regnes ut.
MEN, OUL (ja vet det er lenge til!) vil jo "bestemme" dette, men til syvende og sist kommer barnet når det er klart :)

5+3 i dag og termin 14.-16. februar ifølge de ulike appene. Jeg vet ikke mensdato, men eksakt EL-dato pga prøverør og ikke alle appene som har dette som et alternativ når det skal regnes ut.
MEN, OUL (ja vet det er lenge til!) vil jo "bestemme" dette, men til syvende og sist kommer barnet når det er klart :)
når var EL dato?

Hmm. Men så får jeg det bare ikke til å stemme! Jeg testet positivt 28 mai. Jeg kan da ikke ha fått positiv test når jeg var 2 uker å noen dager?

Babyverden appen tuller en del. Når jeg trykker st første dag i mens var 15 mai, lagrer. Så nør jeg går inn i appen igjen så har den hoppet til 13 mai isteden.. Bare snakk om 2 dager da men.. Den sier at jeg er i uke 5 i dag.. Termin 20.2.17 mens de andre appene sier jeg er 4 +5

Back
Topp