Dere som er rundt 12 uker

Unnimamma91 skrev:
Har dere merket at kvalmen begynner å gi seg?
Jeg er 10 uker, og kvalm som aldri før :( Håper det gir seg!

sist gikk jeg å ventet hver dag etter passerte 12 uker på at kvalmen skulle slippe, den gav seg ikke før ca.uke 14

Dette var vel sikkert akkurat det du ville høre, jeg er og uke 10 og kvalm som aldri før, men på de aller fleste gir det seg rundt uke 12

Er snart i mi 14 uke og kaster fortsatt opp hver dag og er ekstremt kvalm:(

Jeg er 11 uker ++ og her er kvalmen nesten borte, men går med seaband fortsatt- Tør ikke ta de av.... Jeg har ikke kastet opp noe, men vært mye kvalm og myye brekninger..

Håper formen din tar seg opp snart! Kvalme er noe av det verste...

God bedring til dere andre kvalme også!

Føler det er blitt noe bedre, men fremdeles en del kvalm og kaster fremdeles opp til tider:S
Sist gav ikke kvalmen seg før jeg var 16-17 uker:S men håper og tror den slipper litt før denne gangen...

Ble plutselig myyye bedre av kvalmen da jeg var nesten 12 uker, men enda dukker den opp innimellom, men da kaster jeg opp og ferdig med det. Er spesielt hvis jeg er sulten eller har stressa for mye. 

Har gitt seg hos meg! :-) Jeg var kvalmest rundt uke 8 - 10, men jeg har vært blant de heldige som ikke har kastet opp!

Ja heldigvis! Er 12 uker på søndag og syns den siste uka har vært veldig bra.

Jeg runder 12 uker om tre dager, men er fremdeles noe kvalm. Igår var det helt ekstremt.. Er litt nytt for meg, for forrige svangerskap var jeg liiite kvalm!

For min del har kvalmen sluppet litt taket. Nå dukker den opp innimellom, i motsetning til den 24-timers kvalmen jeg har hatt i 1 1/2 mnd nå... Mye bedre!

Nei ikke i det hele tatt :( med de andre to ga det seg ikke før de ble født. Urk!

jeg blir 11 uker til helga.. Følte kvalmen roet seg litt men så ble det bare verre og verre.. Typisk. Håper det roer seg snart.. Kjipt å gå på jobb å bare føle man må spy:( med første man var jeg bare litt morgen kvalm .. Mye verre denne gangen.

Back
Topp