Dere som er rundt 11 uker

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hvordan er formen nå? Jeg føler at magen er mye mer "avslappet", er ikke så "sprengt" som jeg har vært i flere uker, men er fortsatt litt kvalm og veldig trøtt, ømme pupper og alt det der...

Er 11+4 i dag og formen er myyye bedre. Kvalm og kaster opp kun 1 gang på morgen (sikkert fordi det da er mange timer siden jeg sist spiste). Kjenner jeg blir fort sliten, men kan ikke på nærhet sammenlignes på hvordan formen var tidligere. Magen føles også mer "avslappet" her. Kjenner på ømme bryster og uren hud, men symptomene har avtatt noe. Det er godt, men blir jo også da litt bekymret :p

Her er også formen mye bedre! kvalm om jeg er dårlig på å spise, men ellers ok. Spyr kun om morgenen, og ikke hver dag. brystene er ømme sånn i perioder, og samme med uren hud. Ellers er jeg fortsatt trett, men klarer å holde meg våken til iallefall ni på kvelden i motsetning til å legge meg sammen med snuppa hav syv. hehe. Formen er iallefall stigende=)

Godt å se at flere har det på samme måte :p Alt man skal bekymre seg for ;)

Godt å høre dere og har det sånn.. Jeg er redd med en gang noe endrer seg.. snakk om å ha blitt hysterisk gravid :p hehe

Jeg er bare 10+1, men her er formen fremdeles elendig. Krysser fingrene for at den bedrer seg snart, jeg treeeeenger det.

Dette kjente jeg meg veldig godt igjen i! Jeg er 11+2. Kaster opp kun på morgenen nå, ellers fungerer jeg faktisk på jobb igjen! Herlig! Trøttheten og kvisene er der fortsatt, men det er vel ikke det verste ;) Det kreves visst mye energi for å bære frem et barn, så kroppen vil vel jeg skal slappe av mye da ;)

Er 11+4 og har ingen symptomer...Eneste jeg har hatt er ømme pupper uke 4-7 ca. Og er trett tidlig på kvelden. Ellers ingenting

Litt mere som normal, men ikke helt ennå, fortsatt trøtt som en sokk og kvalm, men ikke på noen måte som det har vært, men mer til å leve med :)

Er 11+4/5 i dag :)

Back
Topp