Dere som er preggis!!! *sladrevenner*

Men kan ikke du være min sladrevenn da Trone?  

Har ikke vært noe særlig på nett de siste månedene men i dag fikk vi internet!! så nå kommer jeg sterkt tilbake. terminen min er 18 oktober, men jeg er ganske klar allerede... formen er fin men kjenner det var litt mere slitsomt å gå gravid denne gangen.

husker ikke om jeg har nummeret ditt... men det kan du vel bare pm meg om du vil.

skal du fremdeles opp hit om ikke så lenge?

Trenger kanskje en sladrevenn hvis noen vil da.....?

JIPPI!!

He he he he, jeg er så sykt vanskelig å be nemlig!! 

Savner skikkelig det å våkne av høy lyd fra sms på natten for å inn å sladre, hihihihi!!!!!!
Og savner det å kikke på mob i håp om at det har skjedd noe! :) :) 

Da har e en av de beste sladrevennene her på februar! emoticon  så det er en stund til, men det går sååå fort! Er 15 uker på tirsdag.. hihihi

Ej treng slarvisa :) :) sjølv om det e kjempelenge til..føles vertfall slik ;)

Sonic skrev:
Da har e en av de beste sladrevennene her på februar! emoticon  så det er en stund til, men det går sååå fort! Er 15 uker på tirsdag.. hihihi

Har jo ikke tenkt meg vekk herfra jeg, så... Heheheh!!!! 
Så her er det bare å hive over ting jeg skal sladre om, hihihihi!!!!!!! Wweeeee!!

15 uker ja! Shit, syntes ikke det er sååå lenge siden du sa du var gravid :) :) 

sjukesøster skrev:
Ej treng slarvisa :) :) sjølv om det e kjempelenge til..føles vertfall slik ;)

Jeg gjør det gjerne!

It`s a deal ;) da blir du den første som får rope ut om det blir en grønn eller rosa dino ;)

Eg også :)

Jeg trenger en :D

sjukesøster skrev:
It`s a deal ;) da blir du den første som får rope ut om det blir en grønn eller rosa dino ;)

Det er en ære. Jeg husker jeg fikk ikke sove den natten Escuro skulle føde og oppdaterte med hva hun skrev på sms helt til morgenkvisten når Milan ble født. Det var SÅ gøy! Jeg gleder meg til å være din sladris.

Jeg har laget en ny sladretråd for de som måtte trenge en sladris!!!

Sleng dere inn der, dere som trengen en sladris, eller dere som allerede er sladriser for noe nsom er preggis! 
Så oppdaterer jeg den listen :) :) 

jeg vil også gjerne sladre for noen :D heheh.. 
El nino, har du fått sladre venn? wæææ, du MÅ iallefall få en NÅ :D nærmer seg jo veldig :D

Jeg står til disp. til dere som vil 

Jeg kan være sladrevenn for anyone, anytime:))

Har faktisk ikke hatt sladrevenn før, jeg, var ikke sååå aktiv når vi fødte...  Men NÅ er jeg klar for å være sladrevenn:))

Back
Topp