Dere som er pedagogiske ledere?

Haha jammen jeg er sosionom fra før av, og det var IKKE dårligere enn jeg har fra før av for å si det sånn [;)]
Selv om jeg har mastergrad og!

På utdanning.no viser de til en gjennomsnittslønn på 328' for førskolelærere. Pedledere tjener jo mer enn førskolelærer 2-stillinger, og private barnehager kan gi bedre lønn enn kommunale.

Tjente du under 326' med en mastergrad? [:-] Det hørtes rett og slett forferdelig ut! Tok du en jobb du brant for da eller?

ORIGINAL: Studinen88

På utdanning.no viser de til en gjennomsnittslønn på 328' for førskolelærere. Pedledere tjener jo mer enn førskolelærer 2-stillinger, og private barnehager kan gi bedre lønn enn kommunale.

Tjente du under 326' med en mastergrad? [:-] Det hørtes rett og slett forferdelig ut! Tok du en jobb du brant for da eller?

Er vel ca 10 000 mer som pedleder? (Mulig jeg tar feil) Men er jo litt tragisk at en ikke tjener mer enn det når en har all planleggingen og foreldresamtaler og mer ansvar... Ei jeg kjenner var ansatt som førskolelærer, mens jeg er ped leder. Hun tjente ca det samme som meg, hadde 4 timer planleggingstid i uka, uten faktisk å ha noe pedagogisk ansvar, og heller ikke noe å bruke planleggingstimene på. Begge hadde kommunal jobb, men i forskjellige kommuner...[:'(]

Back
Topp