Dere som er på slankern

Reinbue

Forumet er livet
Kanskje Tauza jeg sikter mest til her! Hvor får du all inspirasjon til hva du skal spise til de forskjellige måltidene o.l.?

kanskje jeg kan svare selvom jeg ikke er direkte "på slankern" som du sier[8D]. Min inspirasjon kommer fra steder som baker hansen som duker opp med fantastiske og sunne påsmørte brød og diverse, samt at jeg har en islandsk oppskriftbok som er rettet mot sunnere hjerte. Jeg googler også veldig mye og så har jeg gjennom 13 år med idrettsutøver fått mye med meg av hva som er lurt å spise og hva som ikke er det[:)][:)]

vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener,, men jeg går på grete roede og de har masse flotte oppskrifter i bøkene sine..

Men jeg spiser masse bare skiver med magert pålegg og masse grønt på. Spiser helt vanligmat bare magre valg og mer grønnsaker.

Jeg tror du skjønte det ;)
Har aldri sett i en grete roede bok før jeg. Men jeg visste vel egentlig at hun hadde masse oppskrifter.
Veier du maten din?

Jeg søker etter litt oppskrifter på nettet. De har sunne oppskrifter på matprat.no og grete roede sine sider og godfisk.no. Jeg fører inn alt jeg spiser på grete roede's side, og da regner de ut kaloriene. Jeg veier maten og skal ha i meg 1600 kcal om dagen.

jeg veide som en gal de første to ukene.. nå stoler jeg på øyemålet på det meste men veier som regel middag og allbran når jeg er hjemme...

Back
Topp