Dere som er på slanker`n!

maltesers

Forumet er livet
Hvordan gjør dere det? Kosthold og trening??
Hvor finner dere motivasjon??? Energi??

Etter boka så er jeg vel godt over 40 kg overvektig. Men skulle så gjerne gått ned 20-25 kg.
Men jeg eier ikke motivasjon!! Jeg prøvde i et halvt år med trening og riktig mat men vekta rikka seg ikke.

Skulle ønske det bare gikk bort en dag, men jeg må bare bite meg i det og finne motivasjon og energi!!!

For meg er trening kjedelig!! Kjøpte meg zumba til å ha her hjemme, men jeg får ikke til trinna, og da er det ikke artig.

Akkurat begynt igjen!:) Jeg spiser hver 3.time- lite men ofte:)

Trener på treningsenter, går tur med barna, og ellers går turer i fjellet!:)

Trening skal være gøy....Så mitt råd er å finne en måte å trene på, som du selv synst er gøy og kan drive med!

Selv rocker jeg f.eks hver dag til hotell cæsar( nå er jo det pause men). Da går tida fort, og jeg har noe å følge med på som jeg synst er gøy!

Har du prøvd spinning? det synst jeg hjelper veldig mye! veldig tungt i starten, men etterhvert så blir det lettere, og gøyere;D

Shaker, dietter osv har jeg liten tro på! Lett å gå opp i vekt igjen! Så jeg er heller for en livsstil som en kan gjøre livet ut!:)

Jeg var på slanker'n tidligere i vår/sommer :) Det jeg gjorde var å trene om kvelden når jeg hadde lagt odin, trente 30 days shred, banish fat boost metabolizm, no more truble zones, 6 week six pack :) Og så hadde jeg egentlig ingen fast ¨diett¨, men kuttet ut brus og snop og poteter, pasta og ris.. Jeg veide 57 kg da jeg begynnte og nådde målet mitt på 52 kg to mnd etter ca.. Men har faktisk gått ned etter jeg slutta og trene og da, ble litt lat i ferien nå, men passer fortsatt på å unngå de mat tingene.. Nå veier jeg 49 kg ca.. Er litt lite, men er nok muskler jeg har mistet.. Skal snart begynne å trene igjen og da går det nok opp :P

Jeg hadde nok like mange kg i + som du sitter på når jeg startet i januar. Da satte jeg meg noen mål som jeg skulle nå. Hver mnd skulle jeg klare 2 kg! Vel, sånn ble det ikke, men jeg har gått ned litt mer enn 1 kg i mnd, så er vekta går nedover selv om jeg aldri føler at jeg slanker meg.
Jeg spiste alt for lite før jeg startet så jeg har startet å spise, rett og slett! Trening kan jeg ikke skryte på meg så mye aktivitet, for jeg syns det er gørr, men har gått litt til jobb de dagene det har passet slik.

For meg er det motiverende å vite at selv omvekta ikke går fort ned blir det mange kg på sikt! Alt som går ned er bedre enn opp!:D

Back
Topp