Dere som er på overtid?

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Nå er vi komt til 6 dagen overtid her...

Har dere sjekket dere nedentil?Jeg var i går moden men null åpning, og fikk beskjed om å ikke belage meg på fødsel, men igangsetting neste uke.. 3 mann er en treig luring altså.. Hvordan står det til med dere andre?

Jeg er 7 dager på overtid:( var på sjekk i går 2 cm, men "stram"? Så fikk time onsdag for å bli satt igang. Mistet litt håpet om at det starter naturlig kjenner jeg. Kjedelig :( samtidig er jeg redd for at han skal bli kjempe stor hvis jeg går til onsdag. Kan også ta et par dager fra man blir satt igang til baby er ute:/ skal ikke være lett med disse bekymringene. . Er forresten min andre, storesøster kom 12 dager over av seg selv. Fikk du forresten vite str? Min var 3900 nå sa de. Men dette har jeg hørt sjelden stemmer. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

5 dager overtid i dag, overtidskontroll til tirsdag, da blir jeg 8 dager overtid. Igangsettes uke 42 dersom ikke noe skjer av seg selv fikk jeg vite. Synes det er lenge å vente, blir litt bekymret for mageboeren, men samtidig er det jo det de sjekker på overtidskontrollen da, hvordan hun trives (derfor det nå egentlig heter trivselskontroll i stedet for overtidskontroll..)
Var hos jordmor på onsdag, null modning. Men slimproppen har delvis gått siden da, så har et lite håp, selv om troa er veeeeeldig liten :p

Jeg er 7 dager på overtid:( var på sjekk i går 2 cm, men "stram"? Så fikk time onsdag for å bli satt igang. Mistet litt håpet om at det starter naturlig kjenner jeg. Kjedelig :( samtidig er jeg redd for at han skal bli kjempe stor hvis jeg går til onsdag. Kan også ta et par dager fra man blir satt igang til baby er ute:/ skal ikke være lett med disse bekymringene. . Er forresten min andre, storesøster kom 12 dager over av seg selv. Fikk du forresten vite str? Min var 3900 nå sa de. Men dette har jeg hørt sjelden stemmer. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
ja har mistet håper om naturlig jeg og, og jeg gleder meg heller ikke til en evnt. igangsetting for det kan jo ofte bli en tøffere fødsel.. ja jeg tok ul, og han var ca 37-3800 gr, og han som tar ul har hatt helt riktig på strl med de to andre mine, siste ul med nr 2 var dagen før hun kom og da hadde han helt riktig, så stoler på han :) og det er jo ikke en grusom strl heldigvis :)

5 dager overtid i dag, overtidskontroll til tirsdag, da blir jeg 8 dager overtid. Igangsettes uke 42 dersom ikke noe skjer av seg selv fikk jeg vite. Synes det er lenge å vente, blir litt bekymret for mageboeren, men samtidig er det jo det de sjekker på overtidskontrollen da, hvordan hun trives (derfor det nå egentlig heter trivselskontroll i stedet for overtidskontroll..)
Var hos jordmor på onsdag, null modning. Men slimproppen har delvis gått siden da, så har et lite håp, selv om troa er veeeeeldig liten :p
blir satt igang 42 blank her og! syns og det er lenge, men etter kontroller (ul i går og ctg på onsdag) viser det seg at mini har det utmerket i magen så bekymrer meg ikke over det, bare forferdelig slitsomt psykisk å gå å vente..! Får håpe det skjer noe hos deg, det skjer jo iallefall noe når den går :) ! her er det null tegn...!

Jeg trodde heller ikke at denne fødselen skulle starte av seg selv,selv ikke etter at jordmor tøyde oppi der ;) men dagen etter tøying kom jenta :-) 3 dager over termin

Det som var litt artig var at akkurat idet vi ankom sykehuset og gikk mot føden så ringte de fra poliklinikken ang overtidskontrollen jeg hadde uken etter(den ble flyttet,fikk brev siden jeg ikke tok tlf ;) ..)

Jeg trodde heller ikke at denne fødselen skulle starte av seg selv,selv ikke etter at jordmor tøyde oppi der ;) men dagen etter tøying kom jenta :) 3 dager over termin

Det som var litt artig var at akkurat idet vi ankom sykehuset og gikk mot føden så ringte de fra poliklinikken ang overtidskontrollen jeg hadde uken etter(den ble flyttet,fikk brev siden jeg ikke tok tlf ;) ..)
ja hadde de tøyd så hadde jeg jo hatt et håp, men fikk beskjed om ingen hensikt til tøying siden jeg ikke hadde åpning.. ble tøyd sist og fødte rett etterpå (på overtid)... håper det snart skjer noe...

5 dager på overtid. Blir satt i gang på tirsdag. Var på overtidskontroll igår da sa jm at r ca 2 cm åpning. Var ikke helt moden. Hatt endel murringer siden igår, så håper det skjer av seg selv til da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp