Dere som er over 12uker....

Prøver på nr 3 <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Septemberlykke 2016
...og som har slitt med kvalme, hvor langt er dere på vei og sliter dere med kvalmen enda?? Hvis ikke, når ga den seg? :)
Er 12+0 idag (søndag), og har vært kvalm 24/7 i 6 uker nå og føler heller ikke den kommer til å gi seg med det første :grumpy::dead: er såååå leiiii:arghh:

Er 12+6 og sliter fortsatt med av og på kvalme

13+1 og kvalmen er helt borte:) men har forsatt 0 energi:(

Er 13+5, er fortsatt litt dårlig, men er mye bedre nå i forhold til det jeg var før uke 12 :)

Jeg var ikke direkte kvalm, men har vært uggen, hatt skikkelig "sykdomsfølelse" og null energi. Nesten på dagen 12 uker våknet jeg plutselig en dag og kjente at det hadde lettet. Håper det er rett rundt svingen for deg og!

Er 13 uker i dag, og morgenkvalmen med brekkkinget er trofast, noen dager har jeg fortsatt kvalme utover dagen frem til midt på dagen, da har jeg spist helt siden jeg sto opp:-O

13+2 i dag og fremdeles en del kvalme ja, men nå kjennes det mer som at kvalmen kommer pga blodtrykksfall og svimmelhet. Hadde hyperemesis forrige svangerskap og da varte det til uke 18-19. Med førstemann ga kvalmen seg rundt uke 11-12.

jeg har/har hatt det helt likt som deg.
Kvalm døgnet rundt med oppkast på formiddagen og kjempet mot å kaste opp på kveldene. Totalt sengeliggende etter kl 17/18 på kvelden.
Nå de siste 3 dagene har jeg kun vært uvel på morgenen, spist mat og det har hjulpet. deretter er kvalmen neeesten borte i flere timer,også litt uvel igjen på kvelden, men veldig mye bedre.
Jeg er i uke 14 nå :)

Min kvalme kom i uke 10, i uke 13 ble den vesentlig mindre, men er ennå litt kvalm innimellom (uke 14).

Kvalmen kom i ule 6 og gav ser i uke 10! Nå er jeg i uke 14 og det har kommet tilbake på kveldene!

Nå er jeg 13+1..
Det begynte å gi seg for en ukes tid siden.. Men det kommer og går veldig. Siden jeg er litt forkjøla blir jeg jo ikke bedre, men nå er jeg veldig på kvalmen (fordi jeg er drittlei!!!!) og gjør seriøst alt i boka for å unngå det, og det funker litt :p

Kvalmen kom i uke 6, nå er jeg 13+0 og jeg sliter fortsatt med ekstem kvalme. Kastet nettopp opp

...og som har slitt med kvalme, hvor langt er dere på vei og sliter dere med kvalmen enda?? Hvis ikke, når ga den seg? :)
Er 12+0 idag (søndag), og har vært kvalm 24/7 i 6 uker nå og føler heller ikke den kommer til å gi seg med det første :grumpy::dead: er såååå leiiii:arghh:

Det ga seg over natten hos meg...hadde da gått igjennom et helvete i 9 uker.sov omtrent HELE dagen,orket ikke sitte med andre (stakkars mann og barn)fordi jeg ikke orket lukter,ALT lukta vondt,brakk meg hele tiden og spydde...trodde det var noe galt siden det ga seg så plutselig.idag er jeg så full av energi

Jeg er 14+2 og er fortsatt kvalm og kaster opp, spesielt hvis jeg har sovet lite, er sliten og sulten. Kvalmen kom relativt seint hos meg (uke 10/11 såvidt jeg husker) men håper inderlig det gir seg snart. Blir så hemmet i hverdagen:depressed:

Med de to forrige holdt det på til uke 18 og 25... :-( Denne gangen har jeg vært fin så lenge jeg spiser gjevnt! :-)

kvalmen kom rundt uke 6 og gav seg i uke 13, det skal sies at matlysten enda ikke har kommet tilbake da... Så selvom kvalmen er borte så sliter jeg fortsatt med å få i meg mat. Men heller dårlig matlyst enn kvalm 24/7 :yuck:

Back
Topp