Dere som er mellom uke 37 og 40......

Ja det er mye bevegelser men de er anderledes en de har vært før. Jeg merker veldig godt at det er mindre plass der inne.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Ja. Hadde en rolig periode fra midten av juli til midten av august. Men det har tatt seg opp igjen nå:)

Her kan det være veldig rolig store deler av dagen, men i kveld våknet han til ;)
Kan være litt ubehagelig når det er rolig, så når jeg prøver å få kontakt så pleier jeg å merke han flytter litt på seg ;)

Fortsatt mye bevegelser her og! Men er som de andre sier, veldig annerledes :)

Jepp. Til tider, gjerne på kvelden, er det mye bevegelser. Mer strekkebevegelser enn spark, som om han synes det er litt for trangt der inne, samt at jeg alltid merker hvor føttene er. :)

Kjenner godt hvor føttene og rompa er ja! Hun beveger seg ikke så mye mer, men det hender at jeg plutselig får en ekstra kul på magen :P

Syns det er mer nå enn det har vært tidligere. I dag så jeg helt tydelig at det var en fot som stakk ut!

Ja guri! Men så har jeg dilla på isbiter da så plager babyen mye.. Han gler seg nok til å slippe de :p

Ja guri! Men så har jeg dilla på isbiter da så plager babyen mye.. Han gler seg nok til å slippe de :p

Hahaha det har jeg og. Jeg fyller gjerne opp en halvliter med vann og 16 isbiter (et sånn brett) så drikker jeg vannet i full fart til å komme til isbitene og så knasker jeg de. Da blir det festlig å se på magen som går i alle retninger hihihi :p
Og dette må stakkar babyen tåle flere ganger om dagen.

Hahaha det har jeg og. Jeg fyller gjerne opp en halvliter med vann og 16 isbiter (et sånn brett) så drikker jeg vannet i full fart til å komme til isbitene og så knasker jeg de. Da blir det festlig å se på magen som går i alle retninger hihihi :p
Og dette må stakkar babyen tåle flere ganger om dagen.

Akkurat samme gjør jeg!! *ler*

Har også dilla på isbiter! ;) Takk og lov for vår isbitmaskin, den er jeg helt avhengig av for tiden!! :)

Isbitmaskin vil jeg ha! Tar den stor plass?

Skjønner jeg godt, er helt avhengig! ;)
Den er ca på størrelse med en brødbakemaskin, så ikke voldsomt stor! Den lager 12 kilo isbiter i døgnet.
Fantastisk oppfinnelse ;)

Åh, sånn må jeg få kjøpt meg! En å anbefale? :)

Den vi har er en Wilfa, sølvgrå. Kjøpte den på Elkjøp, og er veldig fornøyd! ;) ikke så voldsomt dyr, heller! Vi ga 1000 for den, og har vært verdt hver eneste krone nå i sommer! ;)

Fortsatt masse bevegelse, men litt uvante bevegelser:p noen ganger kan han ligge lenge å sparke hardt og vri seg som om han protesterer på at det er trangere, og andre ganger er han rolig:) men syntes søvn mønsteret har endret seg litt.

Back
Topp