Dere som er mellom 10 og 11 uker

Livets små under

Forelsket i forumet
Hvordan er formen deres?
Har dere fått mage?
Kan dere føle på dere at det er noe der inne? (...mener ikke spark, men at d e et lite liv der inne)

Bare nysgjerrig på å høre hvordan andre i samme uke føler seg :)

Er selv 10+5 i dag=)
Formen er så som så, en del oppblåst og vondt i magen pga av treg mage. Til tider uvel, og ømme bryster som kommer og går.
Magen er som sagt ganske oppblåst, men føler den har kommet ørlitegrann, men mulig det er bare ønsketenking=)
Kan ikke føle at det er noe der, enda. Men gleder meg veldig til den dagen kommer. Blir godt å kunne bli beroliget av det!

Der har du meg for øyeblikket=)

Jeg har vært veldig trøtt og sliten denne uken ( er 11 uker + i morgen).
Ømme pupper har jeg alltid, ikke sånn VEEEELDIG da, men jevnt over hele tiden!
Innimellom så får jeg skikkelig kvalmebølge, men kaster aldri opp! Ikke så mye av det denne uken som forrige uke.
Hvis jeg ligger på magen og trykke rrett over skambeinet kjennes det litt stramt der, men syns det har gjort det lenge jeg.. Er som skrevet over her en del oppblåst, bæsjer ikke hver dag og innimellom har jeg litt vondt i magen pga. det! Mamma mener jeg har fått mage allerede, men det er ikke babymage, mer oppblåst eller at tarmene er dyttet litt oppover:P!!!

Er 10+5 i dag og har til tider veldig ømme bryst,kvalm av og til,og har i dag blitt ekstremt oppblåst i magen,og begynt med halsbrann igjen :(Er veldig trøtt og sliten da men,kunne sikkert sovet i 100 år !Eller er formen ok,gått mye ned i vekt,men endelig har det stoppet opp :)

Jeg er kvalm!! Trøttheten trooor jeg kanskje har blitt bedre, i går sov jeg ikke på sofaen i det hele tatt på ettermiddagen :P men er fortsatt mer trøtt enn vanlig...
Så er jeg oppblåst å føler meg feit.. Ikke no babymage enda.
Føler at det er noe der inne, det bobler og strekker seg:p

jeg er 10 +5 idag. Formen er egentlig grei, føler ikke jeg har noen symptomer lenger, har ikke hatt så mange i det store og det hele.
Har en brunlig "blødning" gående på 2.døgnet, så jeg bare avventer og håper på det beste inntil tidlig UL på onsdag.
Magen er absolutt tilstede, men er for det meste oppblåst, for den er mye større om kvelden enn på dagen.

Jeg er trøtt og kvalm.. hater å være kvalm så jeg går bare å venter på bedre tider.. kaster opp hver dag... Jeg har ingen synlig mage, men jeg kjenner at det er noe der,  spesielt om kvelden da jeg legger meg..
Ellers har jeg uren hud.. og er irritabel..

Jeg er i god form! endelig1 Etter noen ræva uker meg kvalme!!
Trøttheten er fremdeles tilstede, men det går greit!
Ellers har jeg uren hud, rastløse bein og gigantiske bryster..
Og så klør jeg! Over alt konstant... vet ikke om det er ett tegn.

Magen er begynt og komme.. Veldig stor på kvelden pga luft, men er også tilstede om morningen :-)

jeg har vonde pupper, luft i magen, veldig oppblåst på kveldene, kvalm hvis jeg ikke får spist på en stund:) Men eller er jeg i super form

Gleder meg veldig til å kunne kjenne spark og bevegelse

Jeg er 11+3 i dag, og formen min er endelig bra igjen! Hærlig

Har nok fått litt mage, men har også litt til overs rundt magen fra forrige svangerskap :P Jeg kjenner ingen spark enda, men har fortsatt fantomspark fra forrige svangerskap :P De kommer riktignok litt høyere opp enn der spiren sitter, så kjenner foreløbig forskjell :P He, he!

Jeg er 10+3. Føler at kvalmen begynner å avta!
Jeg har fått mage allerede! Synes at det viser veldig godt, så det er bra at de magiske 12 ukene nærmer seg, sånn at jeg begynne å fortelle folk hva som står på. 

Jeg er 10+3. Føler at kvalmen begynner å avta!
Jeg har fått mage allerede! Synes at det viser veldig godt, så det er bra at de magiske 12 ukene nærmer seg, sånn at jeg begynne å fortelle folk hva som står på. 

Back
Topp