Dere som er med på HV

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Nå er det tre uker (28. oktober) igjen til alle skal ha sendt gave til sin hemmelige venn. Er dere kommet godt i gang? Trone, du trenger ikke å svare, for jeg vet din status quoe.. eller selvfølgelig skal du få lov til det. :D Husk å sende PM med sporingsnummer til t0mmis og meg.
 
Har kjøpt litt.. men ikkje alt :)

skal til Bergen neste helg, så tenkte å handle litt der isteden
 
har kjøpt noe...men er langt fra ferdig
 
ganske sikker på at jeg meldte meg på?? :/ sendte pm med adresse osv,.. men har ikke fått noe hemmelig venn :/
 
eg skall på shopping med ei vennine neste helg :D tar det da ;)  

hmmm det var da merkligt susa..... du får høre med de ansvarlige :)
 
susa, o'no! Jeg har gitt beskjed videre til t0mmis siden du er på hennes liste. Hun kommer nok innom når hun ser det.
 
jeg er innom en snar tur from bed now :D hehe.. men åååjjj, har du ikke fått? :( jeg prøvde å dele lista mellom meg og crazy sånn at vi tok litt vær.. og jeg ser på mailen jeg sendte crazy at du ikke stod på hennes liste så jeg skal sjekke arket mitt i morgen om det går bra? :) beklager så mye altså :( vet ikke helt hva som har skjedd her.. men jeg LOVER jeg skal fikse det :) uansett hvordan :) 
 
er ikke noe krise. har ikke nett for tiden heller.. så får liksom ikke fulgt med helt :/ hvis dere looooover å ha hemmelig julevenn :P så kan jeg jo heller være med da?? er vel frist idag for å sende er det ikke?? og da blir det jo litt knapt med tid??
 
Back
Topp