Dere som er med Buzzador, hva synes dere om disse Buzztrack-kortene?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg har større problemer med å gi fra meg gratis ting nå fordi folk gidder virkelig ikke gå inn på noen nettside for å registrere noen kode. Og av alle jeg faktisk har gitt til, er det kun to stk som har tracket tilbake... Irriterende greier!!! 

Enig med deg der, jeg ga kortene jeg men sa ikke at de måtte gjøre det hvis ikke fikk de ikke duftpinner. Den ene som fikk er min mor som ikke er helt stødig på internett og sånt...

Og kan jeg sjekke om noen har lagt inn buzztrackkode?

Kanskje buzzador endelig har skjønt at endel utnytter systemet deres for gratis ting?

Jeg har gitt de ifra meg med kort, og får jo bare håpe noen registrerer de da....
Men ja, irriterende....
Og hva skal man lissom med 14 esker med duftpinner alene da?

*Lindus** skrev:
Jeg har gitt de ifra meg med kort, og får jo bare håpe noen registrerer de da....
Men ja, irriterende....

Du får epost hver gang noen har tracket.. Så har du ikke fått epost, har de heller ikke gjort det... 

Labambie skrev:

*Lindus** skrev:
Men ja, irriterende....

Du får epost hver gang noen har tracket.. Så har du ikke fått epost, har de heller ikke gjort det... 

Æsj :(

Ja, da funker det jo dårlig for meg iallefall.....

Labambie skrev:

*Lindus** skrev:
Men ja, irriterende....

Ingen epost her så da har ikke mine heller registrert.

Synes ikke noe om det, var bedre når en kunne dele ut og forklare om Buzzador uten så mye mas som det blir nå.... :)

Har gitt bort alle duftpinnene bortsett fra en, og det er ingen som har sendt inn hos meg :(

Nå er det en stund siden jeg hadde siste kampanjen, et par måneder siden. Men har ikke fått noe sånne mail i alle fall. Vet ikke om det var begynt med det engang? 

Men.. Kan det da bli en konsekvens for min del det at folk ikke buzzer inn? At jeg får færre kampanjer? Hmm.. Visste ikke det var noe sånn for for buzzing engang før jeg så det på fb hos deg i går, labambi :/

Helt supert. Jeg har sendt kommentar at jeg savner de når jeg ikke har fått de. 
Mulighet for andre å også komme med egne kommentarer enn direkte til meg.

Back
Topp