Dere som er lave....

SHS

Elsker forumet
Hvordan rekker dere opp i øverste hylle i butikken?

Jeg så en dame som stod inne påleggshylla for å få tak i noe på øverste hylle. Ble litt paff, synes det var uhygienisk å tråkke inn i påleggshylla. Men forstår jo samtidig at det er frustrerende hvis man ikke rekker opp.

Derfor lurer jeg altså, er det vanlig å tråkke inn i påleggshylla?

Æsj...... Det må da gå an å spørre om hjelp..?

Jeg er 184 og når alt. Blir ofte spurt om hjelp til å ta ned ting på butikken. ;)

Haha nei jeg tråkker IKKE inn i påleggshylla! Spør noen om hjelp eller så løfter jeg opp dattera mi hvis ho er med;) Veldig fornøyd med at sønnen min snart er høyere enn meg!
Det finnes alltid noen i butikken som er høyere enn meg så det er ikke no problem:P Jeg er 1.60....

#Happyface fra appen#

Spørs hva du mener med lav. Jeg er vel ikke det (167) men ofte jeg ikke rekker opp ja! Korte armer kanske? Hender jeg pådrar meg strekk i siden for jeg prøver litt hardt.

Å stå i påleggshylla er drøyt! Men står på kjøkkenbenken hjemme :p slitsomt å hente stol alltid.

Har aldri opplevd å ikke nå opp i matvarebutikker, er 164 cmo_O Men å stå i hyllene er ekkelt synst jeg...

Har jobbet i matvarebutikk og de anstatte som ikke rekker opp for å fylle inn varer kan finne på å tråkke i hylla, selv hentet jeg meg en tom bruskasse for og rekke opp :P

er 163 og mye jeg kan ha problemer å hente. spør da som regel en ansatt eller noen som er høye :p
man tråkker ikke i en hylle i butikken!

Om det er noe jeg ikke når så ber jeg om hjelp. ;)

Enten ber jeg om hjelp, eller jeg tar en av krakkene til de ansatte som står rundt i butikken ;-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Som regel finner jeg den høyeste personen jeg kan og spør om de kan ta den ned for meg. Bryr meg lite om de jobber der eller ei. ;) Innimellom hopper jeg til jeg får tak i, men ser da dritteit ut :p Liksom en hund som vil ha ballen på pingpongbordet aktig :p

Tråkker ikke inn i hylla :p Prøver å dytte frem varen ved å stikke fingrene oppunder hylla, mellom sprinklene :) Går ikke det spør jeg om hjelp eller går uten å ta med meg varen :p

Huh!
Trør jo med skoene i altmulig!

Ja, ganske ekkelt, men pålegget skal jo være ganske godt innpakket og om ikke så skal man jo helst ikke spise det, men man skal jo ikke tråkke inn i hylla uansett. Men finnes de som er for late til og hente seg noe å stå på desverre.

enten har jeg med meg en som er høy nok til å handle :P eller så spør jeg folk rundt meg. Jeg kunne aldri tenke meg å vandre inn i hyllene eller klatre :P

Jeg er 157, og det er mye jeg ikke rekker og da kjøper j3g det heller ikke :P Om jeg er i butikken sammen med kjæresten så tar han det selvsagt ned for meg han er nemlig 203 høy haha :P

Jeg er 157, og det er mye jeg ikke rekker og da kjøper j3g det heller ikke :P Om jeg er i butikken sammen med kjæresten så tar han det selvsagt ned for meg han er nemlig 203 høy haha :P

Haha, perfekt match!

Ja, ganske ekkelt, men pålegget skal jo være ganske godt innpakket og om ikke så skal man jo helst ikke spise det, men man skal jo ikke tråkke inn i hylla uansett. Men finnes de som er for late til og hente seg noe å stå på desverre.

Men man legger jo emballasjen på kjøkkenbordet. Hmmm. Vet ikke hva jeg synes.

Jeg tråkker på hylla avogtil om alt er prøvd og ingen er i nærheten! Er nå heller sjeldent det står MAT på nederste hylle. Iallefall på dem jeg tråkker på. Typ dopapir, bleiepakker, brusflasker osv. Pålegg og sånt er inne i skap, eller så høyt oppe at det ikke er naturlig å ta ett steg opp uten å føle at du bestiger ett fjell.

Uansett så sleiker nå ikke jeg på gryterett posen før jeg åpner den, så om noen hadde hatt skoen sin i nærheten av esken den sto i så trur jeg jeg hadde overlevd. :)

Back
Topp