Dere som er kvalmne

ver0

Forelsket i forumet
Når fikk dere kvalmen? kom det slavisk uke 6? Husker det var slik med min forrige, da kom kvalmen dagen jeg bikka 6 uker, og har hørt at det som oftest er da. Stemmer dette for dere :)? 
Da gruer jeg meg til søndag for å si det slik :P

Jeg blei onkli kvalm fra uke 6 ja:((

Jeg har vært kvalm siden noen dager før jeg testet positiv.
Men det har vært mest på kvelden.
Men idag, har jeg vært kjempe kvalm i hele dag. og idag er jeg 6 uker på vei :S

Jeg er 7 uker på vei, og kvalmen er økende. Sist kom det plutselig en gang mellom 6 og 7 uker.

Huff, nå gruer jeg meg:p får spise så mye jeg kan frem til søndag da:) spyr dere eller er dere bare kvalm?

Har bare spydd 2 ganger, men stort sett bare sånn uggenkvalm..

Spyr ikke heldigvis :) er bare veldig uggen hele tiden, null matlyst og super slapp :(

Jeg er i slutten av uke seks nå, forsatt ikke merka noe til kvalmen.. noen ganger bare når jeg hoster, så brekker jeg meg.. spent på om den kvalmen kommer eller ikke.. var veldig heldig med første svangerskap også, spydde kanskje 4-5 ganger totalt.. håper på det beste:p

I mine to andre svangerskap, så har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Denne gang kom kvalmen på onsdag, dagen jeg rundet 6 uker:/ Og siden har den vært der...Var ikke innstilt på dette i det hele tatt! Bare håper det er forbigående!

Jeg begynte med kveldskvalme etter uke 7. kjipt, men men det var verre de andre svangerskapene :)

Back
Topp