Dere som er kvalmen.....

Prinsessi

Blir kjent med forumet
Går dokke på jobb eller e dokke sykemeldte? Har vert sykemeldt en uke pga ekstremt trøtt å engstlig.. Å i løpet av den ukå (uke5) har eg bjunt å bli ekstremt kvalmen måren og kveld å får lite mat i meg ellers i løpet av dagen.. Så eg ska til legen på mandag å eg lure på om eg ska be om forlengelse av sykemledingen min? Føler d e kjeeeempe domt å bli sykemeldt så tidligt men d e vel kansje nå d e verst(?)..

Hei :)
Sliter også med kvalme... Hele dagen ligge eg bare på sofaen og senga og er dritdårlig. Eg e 8+4, og har vært sykemeldt sist uke og kommende uke... Veldig kjedelig. Tiden går så seint. Men eg håper på å komme tilbake i jobb når kvalmen gir seg :) Satser på den gir seg rundt uke 9, som den gjør i mange tilfeller :)

Sykmeldt på fjerde uka nå, ekstremt kvalm og dårlig. Tilbringer mye av dagen på soffaen..
Og jeg var fin fin i første svangerskap.

Skal til legen på mandag for ny bprøve, vurderer da å få snakka litt med legen, kjenner jeg blir mer og mer kvalmen for hver dag som går :( utrolig kjedelig!

Nei d e ekstremt kjedeligt! Mannen på sjøen å huse ser heilt bomba ut for eg orke kje lufta på litlatåå! Å eg får så dårlige samvittighet av å ikje gå på jobb mn eg forstår ikje heilt kossen eg ska klara d:-/

Huff, jeg har mye av det samme problemet... Vært dårlig i ca. 1 uke, og er forferdelig kvalm :( Problemet er at jeg er i ganske ny jobb, og jobber der gjennom Proffice... Har fått nesten et løfte om fast jobb, men det blir ikke før på nyåret... Litt skummelt å sykemelde seg da, syns jeg, men jeg har store problemer med å utføre jobben min, rett og slett... Og svææææært lite medfølelse hjemme :P

Jeg har vært sykemeldt en uke nå pga mye kvalme. Spyr til og med av å drikke vann. Nå har jeg fått tabeletter for kvalmen så håper det kommer seg. Men Legen ønsket å sykemelde meg 100 % og skreiv det ut til meg uten å spørre. Han syns det var normalt. Men jeg ønsker bare 50 % sykemelding. Vet liksom at arbeide mitt bare vokser og vokser. Og det er ingen andre som kan ta det for meg. Så jeg klarte å få det som jeg ville :) så 50 % i 14 dager fremover.

Har vært på jobb med kvalmen, skulle gjerne ha vært hjemme på sofaen istede og hadde glatt fått sykemelding hadde jeg spurt legen, men med hjelpemidler som seaband, nok drikke og suge drops så har jeg berget. Har den innstillingen at dette er "selvforskyldt" så må holde ut :) men blir nok andre boller når bekkenløsninga slår inn :(

Huff ja eg er sykemeldt to uker til ( pluss forrige uke) pga kvalme. Ligg flat heile dagen. Må tom hatt hjelp om morgenen for å få prinsessen min i barnehagen. Heldigvis har mannen tatt seg ut så eg har fått lagt og sovet. Men det er tungt. Var ikkje så dårlig sist ( kan ik huske det iallfall) men me får håpe me blir bedre!!

va sjå legen i dag å blei sykemeldt 2 uker til. Kjenner eg trenger det sjøl om d e kjempe kjedeligt å måtte d..

Og dere som er sykemeldt: sier dere på jobben hvorfor dere er sykemeldt?

Back
Topp