Dere som er kvalme

vårbarn:)

Forelsket i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Når kom kvalmen? Eventuelt når gikk det fra uggen til skikkelig kvalm/oppkast?
 
Det begynte i bølger men slo skikkelig til i slutten av uke 5. Har enda ikke kastet opp men brekker meg veldig mye [emoji20]
 
Jeg ble uggen og småkvalm fra uke fem, men begynte ikke å kaste opp før i uke sju.. Uke ni nå, og veldig kvalm fremdeles. [emoji40]
 
Kvalmen begynte 5+4, så har det vert opp og ned med skikkelig pyton dager med oppkast og dager der jeg bare er kjempekvalm og må ligge mest mulig i ro. Postafen har gjordt at jeg har hatt noen OK dager og :)
 
Begynte å bli litt uggen i uke 6/7.. Så smalt det skikkelig da jeg kom til 8+1. Nå er det fryktelig intenst [emoji17]
 
Jeg ble kvalm i slutten av uke fem. Har økt gradvis, og er nå så kvalm at jeg knapt får gjort noen ting, men har ennå ikke kastet opp. Er i dag 7+0.
 
Jeg ble kvalm i midten av uke fem og det har bare blitt verre (er nå 6+6). Har enda ikke kastet opp men brekker meg ofte. Spesielt på morgenen og sent på kvelden.
Og smakssansen har blitt endret, vann og melk som jeg vanligvis elsker, smaker vondt og får meg til å brekke meg. Vanskelig å pusse tenner, eller å ta trankapsler og folat uten å brekke seg.
 
Ble kvalm i begynnelsen av uke 5, er nå 7+4 og har fått apifran, tar i på mårran og det hjelper veldig. Merker det ikke så mye lenger nå. Er bare veldig kvalm, ikke kastet opp enda selv om det har vært nære på noen ganger[emoji87]
 
Jeg begynte å kjenne det for ei uke siden, 5+1. I dag måtte jeg bare kaste inn håndkleet og dra til legen. Ikke noe oppkast enda, men forferdelig uggen!! :(
 
Nå er jeg 7 uker på vei, og har merket det hele siste uka.. bare vær glad alle dere som slipper unna dette:yuck:
 
* ignorerer denne tråden * kjenner foreløpig bare litt og jeg er ca 6 uker på vei-ish. Har vært superkvalm de to forrige gangene og det begynte omtrent ja eh, nå. Så håper inderlig på litt god karma og slippe unna det verste denne ganga. Medisin og sykmelding er ikke gøy.
 
Back
Topp