Dere som er kvalme...

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hvordan går det på jobben?
Jeg er såååå kvalm! Føler det begynner å bli vanskelig og ikke informere jobben om dette... De ser jo at jeg ikke er i form :smiley-ashamed004
Hva tenker dere??

Jeg har ikke jobb akkurat nå, å er sjeleglad for det. All ære til de som klarer å gå kvalm på jobb. Jeg syns det er hardt nok med en tru på butikken.

Desember 2014

Bruker App

ja sa fra jeg, vi er en liten bedrift og jobber så tett alle sammen. veldig glad for det. men føler jeg får lite slakk når jeg først er på jobb, ikke lett for de å skjønne at jeg er der,me ner dårlig virker det som.. men nå er det bare 12 arbeidsdager igjen til vi flytter,sommerferieeeee

Vi er også en liten bedrift. Lurer på om jeg ikke bare skal si ifra.... :rolleyes:

Jobber ikke nå og kjenner at så dårlig som jeg var forrige uke hadde jeg ikke klart det. :/

Fortalte det med en gang jeg begynte å føle meg dårlig. Orket ikke å snike meg rundt for å få spist ofte nok, og tatt noen timeouter. Dessuten er det visse arbeidsoppgaver jeg absolutt ikke skal ha når jeg er gravid. Er glad for at leder og kolleger visste om det fra før da sjukemeldinga kom, så var det ikke en total bombe...

Back
Topp