Dere som er kvalme...

Hmm.

Jeg er uggen hele tiden, og brekker meg til jeg spyr... men rolig når jeg er rolig..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er uggen. Og pga bulimi i ungdommen eier jeg ikke evne til å kaste opp, med mindre det er snakk om NORO-virus eller ROTA-virus, eller matforgiftning.

Men når jeg er uggen og ikke klarer å kaste opp, så går det "bakveien" i stedet. :/
 
bare uggen enn så lenge...
 
Uggen når eg sitte i ro, men når eg bevege meg så blir eg svimmel og kvalm å brekke meg. Av og til oppkast og av og til kun brekninger. Ny morgenrutine e stå opp for å gå på badet å kasta opp:p *gøøy* eller ikkje:p
 
Jeg er for det meste uggen hele tiden, men ikke kastet opp...
Trøtt er jeg nesten konstant, når KrF legger meg på kvelden får jeg ikke sove fordi jeg er kvalm og ikke finner ok liggestilling....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er litt uggen. Og har vært skikkelig kvalm også.. litt ettersom dagsformen. I dag har jeg vært helt fin, mens i går hadde jeg skikkelig morgenkvalme. Men da var jeg skikkelig sliten. Det hjelper å hvile masse for meg, da blir jeg ikke så sjuk.
 
Har vært uggen i 7 uker nå!! Vært på grensa til syk men vill ikke slå helt ut på en måte :p så dette blir bare verre å verre føler jeg.. Men er jo posetiv og :p for da får ikke kollegaer mistanke siden jeg har vært kvalm så lenge :p
 
Hahaha si det dere, men de kan jo ikke være så glad i meg.. for jeg ekke gift og skal forhåpentligvis ha en liten i sept :p skulle vel stått "jeg", hahahaha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Litt humpete vei til jobb gjør susen... rimelig uggen i det jeg gikk ut av bilen :( Håper ikke det blir noe mer enn uggen...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp