Dere som er kvalme

Mammy

Betatt av forumet
Når kom kvalmen? Jeg er 4+6 og er kun bittelitt uggen iblandt. Var super kvalm første svangerskapet. Kastet opp hver dag til keg var ca 27 uker. Håper jeg slipper unna, men skal vel litt til. Går bare å venter på kvalmen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke kvalmkvalm og roper på elgen. Men er uggen, og dårlig matlyst.

Var ikke det snev kvalm sist, så dette er ukjent for meg :P
 
Jeg er småuggen en sjelden gang, sist ble jeg kvalm rundt uke 7 og kastet opp helt frem til fødsel. Så håper jeg slipper unna denne gangen ;)
 
1. svangerskap konstant kvalm fra uke 6-19 kasta opp 1-2ganger dagen. 2.svangerskap konstant kvalm uke 6-25. kasta opp fram til uke 20, men uke 8-13 kasta opp hvert 15.minutt.. ble innlagt 2 ganger med altfor høye ketonverdier.. Nå er jeg bare småkvalm og lite matlyst, venter også på at kvalmen skal sette inn for fullt... Håper at jeg slipper unna denne gangen... :)
 
Last edited:
Har vart kvalm i noen dager nå, og har null matlyst :( kasta opp en gang idag. Håper det ikke skal fortsette slik lenge :( er 5+3 tror jeg
 
Jeg fikk kvalmen i "julegave" 1. juledag.. :confused: Kvalmen kom før jeg skjønte at jeg var gravid. Kvalmen ga seg liksom aldri.. og så ble den borte med en gang jeg spiste og veldig god matlyst. Skjønte at d var noe "muffens da." ;) Har vært veldig kvalm og uggen nå i flere dager. Men har ennå ikke kasta opp.
De forrige gangene var jeg mer eller mindre kvalm i 10 uker, dårlig matlyst og sliten.. men kasta aldri opp.
 
Er uggen og innimellom kaster eg opp! Spesielt liker eg ikkje røykelukt:p
 
Jeg er 6+1 i dag, er bare litt uggen på kveldene, men håper snart kvalmen slår inn for fullt.
Føler meg tryggere på at alt er bra da. Mistet i sommer, var da ikke kvalm i det hele tatt, så det var et dårlig tegn for meg. De 2 andre gangene har jeg blitt kvalm fra uke 7
Om jeg ikke husker feil..
 
Jeg kjente den velkjente kvalmen før jeg testa positivt (altså merka rundt 3+4 ca). Er uggen hver dag men ikke oppkast (enda).. Sist var jeg kvalm og spydde x antall gang for dag fra uke 6-17
 
Jeg er 6+1 i dag, er bare litt uggen på kveldene, men håper snart kvalmen slår inn for fullt.
Føler meg tryggere på at alt er bra da. Mistet i sommer, var da ikke kvalm i det hele tatt, så det var et dårlig tegn for meg. De 2 andre gangene har jeg blitt kvalm fra uke 7
Om jeg ikke husker feil..
Kjenner meg igjen her ;) hehe venter på det samme... Tror ikke på testen før jeg begynner å kaste opp ;)
 
Litt småkvalm i perioder her. Kvalmen startet 4+0. Var også slik sist gang, men kastet aldri opp.
Håper på et svangerskap uten oppkast denne gangen også:)
 
Er små kvalm konstant, men blir veldig kvalm i bølgedaler... ikke noe system på det ehentlig.. kommer og går :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er kvalm, kaster opp dagen lang, sliter med å få i meg mat. Var til lege i dag, skal tilbake over helgen..
Prøver så godt jeg kan å få i meg noe, men alt kommer bare i retur.. Kjipt... :(
 
Off, høres ikke bra ut. Håper jeg slipper unna den kvalmen...
 
Back
Topp