dere som er kvalme..

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Dere som er kvalme, har dere gått en dag eller flere uten kvalme, for at den så kommer tilbake igjen?
I dag har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt!! Og det gjør meg nervøs. Vanligvis starter jeg dagen med å føle meg helt jævlig, spyr et par ganger, og brekker meg gjennom dagen..
Kvalme og oppkast er helt grusomt, men for meg er det en veldig god trygghet.
er det normalt at det varierer tru?

Jeg har hatt dager hvor jeg har vært helt fin - og blitt kjempebekymra for det.. men så kommer kvelden, eller dagen etterpå, og jeg er like fordømt kvalm igjen ;) Var sånn med 1. mann også ;)

Ja. Var nesten ikke kvalm i går. Men i dag er jeg kvalm igjen. :(

det svinger veldig her.. noen dager kaster jeg opp på morgenen og er kvalm hele dagen, andre dager ee jeg kun kvalm med oppkast på kvelden..
Tror alt avhenger av mat og mosjon hos meg.. Blir mindre kvalm av en tur på heia, og mer kvalm om jeg spiser store porsjoner :)

Varierer her også, men så har ikke kvalmen kommet for fullt (ennå).

Hvor langt er dere på vei, damer?

Jeg er 6+5 og er kun lett småkvalm om morgenen når jeg ligger i sengen.
Kaster i meg mat så fort jeg står opp og da er det ganske greit resten av dagen :)
Burde jeg vært mer kvalm...? (håper ikke det :p )

Jeg er 7+1 å synes bare kvalmen blir verre og verre for hver dag som går. Har hadd to dager jeg ikke har vært så veldig kvalm... DET var to DEILIGE dager :p

Hvor langt er dere på vei, damer?

Jeg er 6+5 og er kun lett småkvalm om morgenen når jeg ligger i sengen.
Kaster i meg mat så fort jeg står opp og da er det ganske greit resten av dagen :)
Burde jeg vært mer kvalm...? (håper ikke det :p )

Jeg bare 4+2.. Liker dårlig at kvalmen kan bli verre..
Nesten slik at jeg tror spiren kom forrige pp og overlevde en mens :p
Trodde ikke det var normalt å være så dårlig såpass tidlig??? :)

kvalmen er heldigvis tilbake, og jeg føler skikkelig jævlig igjen som spyr og er kvalm .. men er veldig glad for at den er tilbake!! :)

Jeg har vært morgenkvalm fra før jeg fikk positiv test men har dager hvor det er over pp en 1/2 time eller det kan vare til langt ut på dagen. Tror det er litt opp og ned jeg, men jeg er ingen fasit ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du skal ikke bekymre deg for noe så lenge du ikke har blødninger :)

Jeg blir kvalm hvis ikke eg får i meg mat nesten med en gang jeg står opp eller spiser hver 2 til 3 time:) og da ender det med oppkast om jeg drøyer for lenge.

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Har nok kjent kvalmen daglig i ett pr uker, men med negative tester har jeg oversett det!!! Men det blir bre verre og verre, og kjenner jeg meg selv rett fortsetter det i 30 uker+ til:( vi er alle forskjellige, og en dag uten kvalme ville jeg bare tatt som bonus :)

Back
Topp