dere som er kvalme?

vevina

Forumet er livet
når begynte det??

En ukes tid siden kanskje. 4-5 uker på vei da..

Men er ikke så sinnsykt kvalm. Mer uvel og orker ikke tanken på mat. Blir ofte kvalm etter at jeg har spist, spesielt mat med mye smak.

Er du kvalm?

Blir også kvalm hvis det går for lenge mellom måltidene..

for et par dager siden.. men kaster ikke opp.. men veeldig kvalm og reagerer veldig på lukter..

4 dager før jeg skulle ha mensen var jeg fryktelig kvalm om kveldene, når jeg la meg... Dagen jeg skulle ha mensen, så begynte morgenkvalmen, og dagene etter ble det til kvalmen-dagen-lang...[:'(]
Men, bank i bordet, har ennå ikke kastet opp! Selv om det noen ganger kunne kanskje vært greit (hvis det hadde hjulpet mot kvalmen da:p)

nå vet ikke jeg helt hvor langt jeg er på vei, men jeg er ca. 4-5 uker.. er utrolig slapp og blir litt kvalm når jeg er i aktivitet[:'(]

Har ikke kasta opp enda, men kvalmen kom bokstavelig talt mens jeg tok testen, og har mer eller mindre vært der siden...

Jeg får i meg mat, på ren trass, jeg har ikke lyst på noe, men blir jo sulten...

Jeg begynte å merke i går at jeg blir kvalm hvis jeg ikke spiser ofte nok. I går var jeg nødt å stappe innpå en banan bare et kvarter før lunsjpausen. Hadde ikke sjanse å vente femten minutt. Samme har jeg kjent i dag. Litt sånn små uggen noen timer etter jeg har spist.....så lenge det blir bare med dette så er det jo greit. 

nei er ikke kvalm, ikke trøtt, merker egentlig ingen ting, nesten ikke stikkinger i magen lengre heller[8|]

hvet ikke om jeg liker det helt[:o]

er i uke 7, kvalmen kom i dag! jeg som hadde gleda meg til den gode frokosten min, men heldigvis kom den ikke i retur!

Fikk kvalmen når jeg var rundt 5-6 uker...Men det var da det først ble værre...Nå må jeg spise for å holde det i sjakk...Og må spise det jeg har lyst på...

[:'(]

hmmm tenker det kanskje er lurt å fortelle familien snart, for hvis jeg begynne rå bli kvalm og kaste opp erdet umulig å holde det skjult på jobb........

kvalmen kom for ca 2 uker siden. 5 uker på vei da.

etterpå er det bare blitt verre [:'(]

men *bank i bordet* har ennå ikke kommet noe i retur, men har vært veeeldig nære på.

prøver med alt mulig drikke og mat men er svært lite som hjelper...

begynte rundtt uke 4-5, og den er der enda[:'(] er så lei av å være kvelm hele tiden[&o]

begynte vel sist lørdag, da spydde jeg, og har vært litt små kvalm uggen innemellom, holdt på å kaste opp torsdag på jobb, men konsentrerte meg skikkelig og da gikk det vekk, men i dag har jeg vært kvalm lenge, men sovnet på sofaen og da gikk det over.

jeg har tre uker igjen på jobb, så tvi tvi for at jeg holder meg med spying, har ikke plan om å si det før etter ul...

Kvalmen startet her i uke 6. Det er rett og slett helt grusomt.[:'(] Men har faktisk ikke spydd noe før, men i dag kom det. Klarte bare ikke holde meg.[:'(] Hater og spy!!!!!!!!![:'(]

Back
Topp