Tusen takk for at dere deler med meg. Gratulerer med spiren i magen :) Morro at noe som fortsatt er så lite kan snu kroppen vår opp ned ;) Men jeg er overlykkelig selv om jeg er kvalm så å si hele tiden.
De siste dagene har vært mye verre enn tidligere når det kommer til kvalmen. Har spist ritz kjeks og litt drikkeyoghurt.
Tok tran og sannasol i går, kom opp igjen, å spy tran er ikke okey!!hehe
Lager meg mat, er sulten og gleder meg. Men under prossesen av å lage mat, blir lukten kvalmende og jeg mister lysten på det.
Noen av dere som er løs i magen også? Kaster opp eller så kommer det ut andre veien, veldig løs i magen!....Men det sier seg selv når det eneste jeg har fått i meg i går og i dag er ritz kjeks og litt drikkeyoghuert, men er nysgjerrig om det er flere som får det den veien også...
Skulle lage knekkbrød til datteren min med kalkunpølsepålegg, endte i at jeg brakk meg flere ganger og hun forsto ikke hvorfor jeg var sånn...derfor har vi fortalt henne at mamma har baby i magen så hun kan forstå litt mere, så hun ikke blir unødvendig bekymret.
Jeg er sykmeldt ut denne uka og var det forje uke også. Har ikke mulighet til å være på jobb da jeg nesten ikke får i meg noe mat. Blir veldig sliten av det :) Men for all del verdt det :):) Elsker å være gravid og håper på at kvalmen gir seg snart :D Lykke til, til dere andre også :) takk for at dere deler erfaringer med meg :);) Ha en fin dag :)